torsdag 15 september 2011

Mary kay party!

Ikväll har jag haft 4 söt flickor/kvinnor/tanter hos mej på Mary Kay party! Ett mycket lyckat sådant med många skratt, snygga sminkningar och ren och skön hud!
Mina kära gäster bestod av lilla mamma, fina svägerskan Johanna och bästa grannarna Carina och Jennie och självaste duktiga Mary Kay konsulten Sandra som visade hur vi skulle bli vackra;-)!
Johanna förbereder sig inför kommande djuprengöring;-)
 Söta Sandra som visar upp sina produkter för oss! Hennes allra första klass dessutom! Och det gjorde hon med galans!
 Snygga blir vi alla...;-)
Nu vill man ju liksom inte gå och lägga sig när man är så här sminkad och fin;-) Efter denna kvällen fick jag en stor favorit, nämligen Mary Kays foundation! Den kommer att få flytta in i mitt badrumsskåp!
Guuud va det är trevligt med såna här kvällar! Det fattades dock lite vin... Värdinnan själv var lite slarvig där och inte serverade sina gäser;-) Men och andra sidan så tror jag knappt att vi behövde något, för vi tjattrade och flabbade lika mycket utan alkoholen;-)
Nähä, dax att gå och tvätta av denna fina sminkningen då, hej då fina sminkning... *snyft*

8 kommentarer:

  1. Ja, det var jättetrevligt, kan vi nog göra flera gånger. Snygga blev vi oxå!!
    Puss/mamsen

    SvaraRadera
  2. Tack för en väldigt trevlig och lyckad kväll :) få vi göra om :) kramar

    SvaraRadera
  3. Usch hur jag ser ut! Mindre lyckad bild på mig men det får jag väl bjuda på! ;)

    Tack för en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  4. Så roligt ni verkar ha:) Men tidigare inlägg om ullared gör mig shopping sugen. Vilka fina kläder du hittade, det är ju så olika gånger vad som finns. Du valde rätt dag!

    Trevlig helg!
    Kram Veronica

    SvaraRadera
  5. Världens bästa hudvård, foundationen är underbart! :D

    SvaraRadera
  6. Kul!
    Ser roligt ut :-)
    Hoppas att du får en härlig helg.
    Kram
    K

    SvaraRadera
  7. Å vad kul, synd att inte jag bor närmare hade gärna varit med!

    SvaraRadera
  8. Kanske tur att inte vinet kom fram... hur hade sminkningen blivit då?? ;-)
    Jag kan varmt rekommendera Mary Kay, jag har använt det i 2-3 år nu, både hud- och sminkprodukter, och är jättenöjd. Kostar lite (men det gör sånt) men är väldigt drygt!
    Kram Jos

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!