onsdag 7 september 2011

Hur långa fingrar har du??

*skrattar högt* Ännu en ny underbar forskning har de forskat fram. Denna gånger gäller det längden på våra fingrar och vad och hur det har betydelse för oss människor... Jag personligen tar dessa forskningar med en nypa salt. För skulle man tro på dom så skulle jag enligt den sista forskningen om längdens fingrar vara både homosexuell och alkoholist, bara för att mitt pekfinger är kortare än mitt ringfinger...;-)
Ja vad annat kan man göra än att skratta åt dessa forskningar? Gå in HÄR för att läsa mer om den underbara forskningen;-) Personligen tror jag inte ett skit på dem...;-) Jo för ni kommer väl ihåg den där forskningen om att kvinnor som är vackra oftast föder flickor. Men tillåt mej smålé... Jag menar så vacker som jag är så borde jag då ha fött 3 flickor?;-) *asg*

3 kommentarer:

  1. Vackra kvinnor föder flickor?!!
    FEL!
    Från en pojkmamma till en annan...
    ;D

    Kram Madde

    SvaraRadera
  2. Ojdå, då är jag tydligen också gay. Ska vi träffas kanske? Ha ha! ;-D

    SvaraRadera
  3. Mina ringfingrar är mycket längre än pekfingrarna så det är väl bara att acceptera att jag är homosexuell då ;)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!