tisdag 13 september 2011

Storfot...

Det är inte längre någon stor skillnad mellan mina och Douglas fötter... Han har redan storlek 33 på sina fötter och jag 38... Om bara några år så kommer han att ha lika stora fossingar som jag... Inte klokt någonstans. Minns ju hans små gossiga små bebisfötter som han bara hade för 6 år sedan... Hua va tiden går fort... Snart kommer vår hall att trängas med stora killskor i storlek 45:or;-) Mina små 38:or kommer att se ut som små pygmeer brevid dom;-) *fniss*
Tiden går så fort så det nästan är lite läskigt. Snart är jag ju för sjutton tonårsmorsa till 3 killar. Hur kommer man att klara ut det??? *hua igen*  4 grabbar i familjen mot stackars mej, ja jag kommer nog inte att få det lätt, eller så kommer jag att få det! Kanske kommer grabbarna att behandla sin stackars mor med ömhet och låta mej få som jag vill;-)!

5 kommentarer:

  1. Oh vad fort tiden går!!

    Sötisarna!!

    KRAMAR <3

    SvaraRadera
  2. Va söta ni är på bilderna. :)

    SvaraRadera
  3. Fina bilder!

    Ja tiden rusar, min äldsta bebis är ju redan 11 år! Hon har samma strl som jag i skor, vi kan även ha samma kläder. Vilket är rätt kul!
    Hon är skitlång dessutom, redan 166cm

    SvaraRadera
  4. Vilka fiiina bilder!
    Tiden går på tok för fort... Melker måste böja sig ner när han ska krama mig. jag är 171 cm lång... Han är 182...!!
    Hjälp!

    Kram Madde

    SvaraRadera
  5. Jätte fina bilder!! Längtar tills min lilla blir sådär :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!