fredag 2 september 2011

Snart dax...




Dagarna bara springer iväg och nu är det åter fredag igen... Fredag som för er andra gäller slapp och mys, men som för mej gäller jobba;)!
Jag ska strax hoppa i dessa snyggingar och ge mej iväg på ett 12 timmars pass!
Apropå skor... Ett sug av socker kom farandes igenom mej nu på eftermiddagen. Men jag hindrade mej själv att äta något och gick istället in på Ellos.se och beställde 3 par skor till mej själv!! *fniss*
så nu har jag både stillat mitt sockersug och shopping begär;)
Ha en underbar fredagskväll!!

2 kommentarer:

  1. Haha det var ett bra tips mot sockersug. Men det blir aningen dyrt om man har det ofta!
    Ha det så bra på jobb.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. å va jag älskar din blogg, läser varje dag, men är så dåligt med att lämna en liten kommenter! kram mona

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!