måndag 19 september 2011

Soffhäng och wordfeud....

Idag gör vi inte många knop... Jag går liksom på sparlågor efter helgens jobbpass där sömnen blev en gnutta misshandlad med bara några få timmars sömn.
Jag borde göra en massa saker idag som bara ligger efter mej och det stressar egentligen ihjäl mej. Men istället så hamnar jag här framför TVn med en underbar 1½ åring som tittar på bolibompa;-) Klart att det är mycket skönare att sitta här med han än att tex städa och göra tråkiga saker...
Sen har jag gått och blivit dum, ja eller kanske dummare... Jag tog hem spelet wordfeud igår och nu är jag fast...
Jag lovade mej själv dyrt och heligt att jag inte skulle ta hem det för jag vet hur beroende jag blir av sånna spel. Så ja nu sitter jag med det i handen och spelar och spelar och spelar! Fy fasen va roligt det är;-)
Är dock inte så duktig som jag önskar, speciellt inte idag när hjärnan är segare än segast;-) Men vill ni ha er en match så sitter jag gärna här i soffan ett tag till och spelar mot er;-)! Jag heter Appelblomman!

Jo då, det var jag som la ordet KÅT...;-) *he*he*

4 kommentarer:

  1. Jag var likadan - jag ska INTE ta hem wordfeud. Sen hade jag tråkigt en dag och tog hem det iaf och nu är jag fast. :)
    Adda mig om du vill - Honanna

    SvaraRadera
  2. Jag har inte kopplat det där med Wordfreud än!
    Hämtade hem det men har inte testat än.
    Ha en skön måndag!
    Kram
    K

    SvaraRadera
  3. Yes Wordfeud!!!! Jag addar dig NU! :)

    SvaraRadera
  4. Ja man kan verkligen fastna i det där spelet!
    Hur gör du när du lägger ut bilder från iphonen?
    så där direkt på spelmenyn?

    EvaLena tingeling

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!