onsdag 28 september 2011

Kärringvarning?

För några veckor sedan fick jag ett mail från Buzzador om jag möjligtvis ville prova på några nummer av allas! Självklart tackade jag ja till detta erbjudande och idag damp den första tidningen ner i lådan! Och vet ni vad? Jag gillar den! Är det detta som kallas kärringvarning? *fniss*
Jag får faktiskt erkänna att jag brukar läsa den när jag är hos mamma. Hon är en sån där fan av allas och köper hem den varje vecka!
Det står verkligen så mycket blandat i den. Allt från recept, frisyrer, reportage, kryss, ja allt och lite där till! Inte en massa reklamskit som det är i tex mama som jag premunerar på. I den är det reklam på var och varannan sida och det gillas inte.....
Jo-rå-så-att... Nu har jag väl gott och blivit tant då;-) Det är väl jag och Douglas som får kalla oss det hädanefter;-) Nej då skämt och sido...
Vad gillar ni såna här veckotidningar? Brukar ni oxå köpa dem, eller som jag oftast gör, tjuvläser dom hos min mamma?;-)

9 kommentarer:

  1. Grattis till att du får testa tidningarna. Inte är det kärringvarning på dom :-). Jag brukar sällan köpa tidningar. Mest blir det då Allers som har bra korsord *kärringvarning kanske*..:-)

    SvaraRadera
  2. Min mamma har prenumererat på allers i urminnes tider så den brukar jag kolla när jag är där.

    SvaraRadera
  3. Jag tjyvläser hos mamma, hon har allas och moster har allers så jag kan läsa båda! :) Köper ibland själv också, när jag behöver något litet att läsa, när en bok blir för mycket för mitt lilla huvud..

    SvaraRadera
  4. Jepp, hos mamma läser jag den;)
    Jag skulle också ha tackat ja till några nr av den (om det var gratis alltså)

    Kram

    SvaraRadera
  5. En annan bloggvän och tidigare skolkompis till mig fick samma erbjudande. Innebär det att när man passerat 30 räknas man in i "Allas" kundgrupp? :-D

    PS. Jag har läst Allas sen jag var typ 7 år, hos min mormor. Jag har väl alltid varit kärring då kanske? Hi hi! Eller så ÄR tidningen rätt ok? ;-)

    SvaraRadera
  6. Jag har till å med prenumererat helt frivilligt. :D
    Jag gillar matsidorna å som du att det inte är en massa reklam som i stora magasin... :D
    Dessutom har jag prenumererat på Hemmets, för flera år sen till å med! Jag har nog alltid varit en tant i en ung(!?)kvinnas kropp. :P

    SvaraRadera
  7. Tantvarning, nej du har bara blivit vuxen ;-)
    Jag ska göra ett erkännande, jag prenumererade på den frivilligt för 1½ år sedan (men då var jag 40..) men tyckte att den var sådär. Läste kanske halva.

    SvaraRadera
  8. äh, allas har jag alltid läst, hos mormor hehe :P finns ju en massa matnyttigt där i!

    SvaraRadera
  9. Nu är jag visserligen en tant på 54 :) Men jag gillar tidningen mycket !
    Trevlig blogg du har ! Lägger den i min länklista

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!