söndag 25 september 2011

Äntligen!

Äntligen har satsumas (eller ja clementin, kärt barn har många namn...) kommit igen! Jag äter dom som godis och kan liksom inte få nog;-) Inatt klämde jag i mej 3 stycken på racken. Om de är nyttiga? Ja det sägs ju att frukt är socker, men det måste väl ändå vara bra mycket nyttigare att dra i sig dessa godingar än en stor påse godis??
Ja jag skiter faktiskt i vilket, för just nu är jag bara sååå happy att denna underbara och goda frukt åter har dykt upp i vår matvaruaffär!;-)

5 kommentarer:

  1. Dom är ruskigt goda, kan äta hur många som helst:)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag älskar dem också. Köpte en stoooor på se idag :-)

    SvaraRadera
  3. Påse skulle det stå. Inte på se.

    SvaraRadera
  4. Nej men fy... de gubben köpte i fredags var alldeles sura... urk

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!