söndag 18 september 2011

Nostalgi!!!

Har suttit och tittat på filmen; Den blå lagunen!! Den är helt underbar och jag är in love!
Vet inte hur många gånger jag sett den i mitt liv? Men jag tröttnar aldrig på den. Den är ju bara så fin och underbar på alla sätt och vis!! Det är en film som man kan se hur många gånger som helst utan att liksom tröttna;)
Jag minns när jag såg den för första gången! Jag blev helt till mej i brallan av deras skönheter! Jag ville oxå ha så där långt hår och dölja min bröst över! Nu har jag så där långt hår, men då har istället brösten växt och liksom hänger ner under håret så att bara 2 hängande bröstvårtor sticker fram;) Ja aldrig kan man få vara nöjd;)
Och den där miljön de är i.... Suck... Den är ju helt underbar. Tänk om man fick bo där.....
Jag har sett 2 :an, men kommer inte riktigt i håg den. Får nog allt fräscha upp minnet lite och titta på den oxå. Har för mej att den inte alls var lika bra? Eller??
Nu ska jag drömma om vita stränder, sol, ett turkost hav, värme, smala och små nätta bröst som kan döljas bakom mitt långa hår;)!!

3 kommentarer:

  1. shit det måste vara 15 år sen jag såg den :)

    SvaraRadera
  2. Den missade jag tyvärr igår, men med dig - den ÄR fantastisk !! kram

    SvaraRadera
  3. Ettan är helt klart bäst!! Älskar den filmen, vet inte heller hur många gånger jag sett den.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!