måndag 26 september 2011

Kurering!

Sitter och försöker kurera mej... Har mått så där halvdåligt hela dagen men kan liksom inte sätta fingret på vad felet är... Huvudet känns som en stor svamp och halsen ömmar lite. Kroppen känns trött och sliten och det sticker liksom i musklerna...
Jag fick hoppa över min älskade step up ikväll och det gnager i mej... När jag äntligen har kommit igång med träningen och fått upp flåset, ja då går man och blir dålig. Skit oxå...
Vet inte om jag kanske känner mej så här bara för att jag sovit alldels för lite. Kroppen kanske måste ha sina 8 timmar trots allt och inte bara 5-6 timmar... Jag hoppas dock på det sistnämna, för jag hatar verkligen att vara sjuk:-(
Nu börjar magen pirra rejält för morgondagens mannekänguppvisning! Fy fasen va det ska bli kul, längtar jättemycket! Så jag får absolut INTE bli sjuk nu!
Nu en ipren och ett glas nypressad apelsinjuice. Det ska nog göra susen och sen är jag fit for fight igen;-)!!

4 kommentarer:

  1. Jag kunde inte heller träna i kväll, har ont i foten. :( Så sabla trist!
    Hoppas du slipper bli sjuk! <3

    SvaraRadera
  2. Att bli sjuk när man väl kommit igång med träningen är ju en "klassiker".
    Dock ingen konstig sådan, med tanke på att ens immunförsvar försvagas varje gång kroppen har utsatts för hård press/träning. Dvs det tar ett par timmar innan den har återhämtat sig och man inte längre är lika mottaglig för virus och annat skit.

    Hoppas det inte blir värre. Kram!

    SvaraRadera
  3. Krya dig! Men äh....läste ju nyss att du va bättre!

    SvaraRadera
  4. Krya på dig vännen!
    Och framför allt, lycka till idag och ha kul!!

    Kramar

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!