tisdag 27 september 2011

Wiiii!!!

Är åter hemma igen efter tjejkvälllen och mitt mannekängande på People och det var sååå jäkla kul! Detta skulle jag kunna hålla på med resten av mitt liv! ;-)
Jag var så nervös när jag skulle gå ut den första gången så jag trodde hjärtat skulle stanna på mej. Men så fort jag bara kom ut så kändes det sååå bra och ju mer jag gick, ju bättre kändes det och när det var slut på mina 5 ombyten så ville jag liksom bara mer! Jag fick en sån grym kick!;-)
Här kommer några bilder från kvällen! Dock blev många ganska så mörka, men Matilda som agerade fotograf för mej har tagit massor av kort med sin kamera, så jag kommer att bjussa er på ännu flera bilder sen;-)!
 Den vita blusen som jag har på mej här på bilden, den köpte jag!;-)
Även denna snygga leopardmönstrade blus åkte ner i påsen;-)!
Nu sitter jag här och är mycket nöjd och glad över mej själv, ännu en erfarenhet rikare här i livet!
Ni ser på bilderna hur lycklig jag är va? Jag var hel lycklig! *fniss*
Och får man dessutom visa upp kläder som är min stora passion här i livet, ja då kan det ju liksom inte bli så mycket bättre;-)!

14 kommentarer:

  1. Wow, du var riktigt snygg! Vilken modell, vilken utstrålning!!

    SvaraRadera
  2. vad roligt och så snygg du är!

    SvaraRadera
  3. Men vad du är snygg!
    Och vad fina kläder :-)

    Där ser du! allt gick ju kanon!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Det syns inte på fotona att du är nervös i alla fall. Du ser grymt snygg och lite kaxig ut (som en modell ska vara)! :-D

    SvaraRadera
  5. Men tjaba tjena, vilken snygging! Gud vad kul att få visa kläder och du ser verkligen skitläcker ut!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ja, visst får man mer-smak! :) Jättefin är du. :)

    SvaraRadera
  7. Superpingla där! Du har ju verkligen hittat ditt kall här i livet.

    SvaraRadera
  8. Ja WIII så kul! Du passade jättebra leopardblusen!

    SvaraRadera
  9. Så fin du är! Kul att det gick så bra!

    SvaraRadera
  10. Åh!! Vilken kick!!!
    Och såååå vacker du är min vän!!
    KRAMAR!!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!