torsdag 15 september 2011

Shopping del 2, smågrejer....

Det går åt hemskt mycket tvål, shampo, balsam, lotion, våtservetter, tvättmedel, sköljmedel här hemma, ja listan kan bli lång! Igår köpte jag på mej ett litet lager, så nu borde vi ju klara oss en stund iallafall;-)!?
Prisexempel: Softlan sköljmedel kostar nog runt 30 kr i en matvaruaffär och på Ullared fick jag ge runt tjugan! Jo då så jag har nog trots allt "tjänat" in en liten peng på att åka dit...
Men så försvinner väl allt det man just har tjänat in när man passerar förbi allt godis när man ska gå till kassan. På kurrande mage så går det ju inte att bara gå igenom och inte stoppa ner en endaste godispåse i vagnen. Allt godis bara låg där och skrek på mej: -Ät mej, ät mej...;-) Och självklart stoppade jag i dom i min vagn.;-)
Tyvärr kommer jag ju inte äta en endaste bit av detta själv, jo tuggummit och läkerolen. Men jag kan iallafall glädja min familj att de får snaska godis på helgerna härdanefter, i massor;-) *fniss*

6 kommentarer:

  1. Du är duktig som håller dig ifrån det!

    SvaraRadera
  2. Allt det där på översta bilden brukar jag också köpa när jag är där... men dricker ni roll-on, eller?? ;-)
    Kram Jos

    SvaraRadera
  3. Massa gott!

    Härliga inköp.

    Kram

    SvaraRadera
  4. vilka fynd! jag vill också dit en vacker dag...

    SvaraRadera
  5. Smart att handla på sig ett lager! Det brukar jag också göra om det är plats kvar i bilen :-)

    SvaraRadera
  6. Åh jag älskar den avdelningen! Alltså det där bra att ha. Jag fyller typ en hel vagn med maskindisk, plastpåsar, wettex trasor, bakplåtspapper, tvättmedel osv. Det är så skönt att bara plocka fram nytt istället för att man ska komma ihåg det till nästa gång man ska handla. Jag som inte ens får med mig allt hem om det t.o.m står på en lapp

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!