måndag 19 september 2011

Familjetavla!

Det är bara att erkänna att jag inte är den där pyssliga mamman som jag så gärna skulle vilja vara... Jag skulle vilja sätta mej och pyssla med dem i timtal, om nu bara det där tålamodet fanns... De liksom kliar i varje kroppsdel på mej när de liksom inte går som jag vill. Jag tycker på ett sätt och mina kära barn på ett annat.
Idag satte vi oss iallafall ner och pysslade en stund för här skulle det tillverkast en familjetavla som Douglas ska ha upphängd i skolan!
Och här är den färdiga resultatet! Både jag och Douglas är mycket nöjda över vad vi har gjort;-)! Nu har jag lovat mej själv att bli en pyssligare mamma!!;-)

7 kommentarer:

  1. fiiint! :D
    jag är egentligen ganska pysslig, men tar mig ALDRIG tid till det :P

    SvaraRadera
  2. har ni haaamster? Eller marsvin? Jag glömde vad det va för djur... haha!

    SvaraRadera
  3. Är imponerad!! Jättefint! Och vad kul för Douglas att ha med den till skolan, önskar de kunde ta efter idén här också. Vi gjorde faktiskt en sådan på Axels småbarnsdagis och den idén kom från hon på vintervägen då. =) Jättemysigt för barnen att se på lite då och då under dagen.
    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Jättefin! Blev coolt med skylten på gatnamnet bakom huset :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh, så fint! Längtar tills jag också får göra sånt där. :)

    Sv; JA, nu måste vi ses! I morgon? Lunch på Ted's? :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!