söndag 4 september 2011

Fint som snus!

Vilken underbar söndag vi har haft! Varit på vift hela eftermiddagen fram till kvällen. Nu sover grabbarna sött i sina sängar vår säng och jag och Jonas har krupit upp i soffan! Ser ni vad jag ser? Jo då, ett glas rött är upphällt så här på söndagskvällen och jag har en skön fredags känsla i min kropp!!;-) Jag har inte druckit en endaste liten alkoholdroppe på 4 veckor! *känner mej duktig* Men idag tyckte jag att jag var värd iallafall ett glas och det smakade helt underbart i min mun;-)!
Kollar på idol, men jag tycker den nya juryn är fruktansvärt taskiga... Gillar absolut inte Alexander Bard... Sen blir det Hur många lingon finns det i världen! Söndagar is da shit och är fint som snus;-)!!

5 kommentarer:

  1. Mmmm, så gött!! Njut nu vännen! ♥

    SvaraRadera
  2. Hur många lingon finns det i världen är ju superbra!!! Och tjejen Moa som gjort sin egen låt på Idal, I really like!!!! Vill höra låten igen NU!! Ha en toppenvecka och kram från mig....

    SvaraRadera
  3. Åh den filmen var så bra. Men vad överraskad jag blev och oj vad jag lipade när dom sjöng i kyrkan.

    SvaraRadera
  4. hoppas det blev en mysig kväll!

    SvaraRadera
  5. Nä, Alexander Bard kändes lite... vad är orden... lite "too much" på något sätt. (Men sen är det väl så han vill framstå också?) :-P

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!