tisdag 27 september 2011

Dagens status!

Vaknade upp imorse och kände efter... Ja ja ja jag mår bra! Inga spår från gårdagen och jag har sovit som en liten prinsessa inatt! 8 timmars sömn kan göra susen;-) *lovley*
Nu hoppas jag på att slippa allt vad basilusker heter!
En nyinshoppad tröja gör mej ännu gladare idag;-)! Såg den på pepoles facebooksida och ringde på momangen, den ska jag ha! Budade Jonas dit för att hämta den när jag var på barngympa igår och nu är den min och den sitter som en smäck;-)!
Det här kan nog bli en väldigt bra dag! ;-)
Nu ska jag snart rusa igen, nu vankas det öppna förskolan, fikamys med mammor och pappor och sedan lunch med finaste Hanna!

7 kommentarer:

  1. Härligt att sova så gott och vakna och må bra!Jättefin bild! och väldigt snygg tröja! hoppas dagen blir lika bra som den börjat! =) kram

    SvaraRadera
  2. Skiiitsnygg tröja hörru!!

    SV: Ja visst kan man ladda ner miljoner med appar även till androiderna :) Hoppas att den lilla snyggingen kommer imorgon kanske!

    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Instämmer med Madeleine - SNYGGO!

    SvaraRadera
  4. Oj vad du har gått ner i vikt! :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Snygging !!! :)
    Hoppas du haft en riktigt bra dag !! KRAMAr

    SvaraRadera
  6. Ja, den var riktigt snygg. Kanske måste ta mig ett besök i grannbyn snart... eller lägga en beställning när du ändå åker...

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!