tisdag 27 september 2011

Riktigt nervös...

Börjar på allvar bli riktig nervös nu... Nerverna är utanpå kroppen och kryper och mina händer har börjat att darra något fruktansvärt;-) Där av det suddiga kortet, kunde inte ens hålla den stilla;-)
Om bara en liten stund ska jag bege mej upp till grannbyn och sen ska vi ha en liten genomgång hur vi ska gå! *hjärtat slår i 190*
Whis me luck, det kan jag behöva;-)!!!
Lovar att ni kommer att få bilder från kvällen, bara jag hittar en som vill agera fotograf åt mej!! ;-)

8 kommentarer:

  1. Kommer gå jättebra! Önskar jag hade möjlighet att va där.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Lycka till! Hoppas du får det kanonroligt!

    SvaraRadera
  3. STORT LYCKA TILL! :D Det kommer gå toppenbra! :)

    SvaraRadera
  4. Det har säkert gått kanon!!
    Har tänkt på dig :-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Det kommer gå strålande! Men det är kul att vara sådär pirrigt nervös :-)

    SvaraRadera
  6. Ett stort LYCKA TILL, du kommer att klara det galant.
    Hälsar Annmari

    SvaraRadera
  7. Hoppas o tror att det gick bra!! Varit på hundkurs så jag kunde ju inte komma o kolla...
    kram j.

    SvaraRadera
  8. Hur gick det hur gick det hur gick det??? Säkert super bra! KRAM!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!