fredag 16 september 2011

Typiskt...

När man ska/bör/får sova nej då vill minsann inte grabbarna bus det... Innan klockan 7 tyckte de att det var dax att gå upp... Själv tyckte jag att det inte alls var någon bra idé eftersom att jag ska jobba hela långa natten och vara vaken tills imorgon bitti. Men så är det alltid på just fredagar. Sover de till 9:30 på torsdagar, ja då kan man kan man ge sig den på att de vaknar tidigt på fredagar... De är sååå typiskt bara för att jag måste sova lite längre just idag...
Men jag fick dom iallafall till att ligga och mysa en stund till bolibompa i sängen så jag kunde slumra vidare en liten stund till!;-)
Får väl vara glad att jag iallafall har fått sova hela långa natten utan någon har vaknat! Man får liksom hitta de positiva mitt i allt;-) Det händer ju liksom inte varje natt att man får sova en hel natt, vet knappt när det hände sist...

3 kommentarer:

  1. Att du orkar!! Superkvinnan! Men du, jobbar du 24 timmar varje helg? Skulle du inte jobba varannan? Eller har jag snurrat till det?

    SvaraRadera
  2. Nej jag jobbar varje helg, 25 timmar!!;-)
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Ser mysigt ut!
    Ni är så söta :-)
    Kramar

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!