lördag 10 september 2011

Trött i ögat...

Det börjas kännas i kroppen nu att jag varit vaken ett helt dygn... 24 timmar i full fart;)!
Den här natten har varit världslång. Kändes knappt som om klockan tickade framåt. Men nu är jag iallafall hemma och har bara en ynka natt kvar att jobba på den här veckan;)!
Inatt har kaffet hållt mej vaken! Vågar inte ens räkna efter hur många koppar det blev... Jag är en riktig kaffekärring;) Men på nätterna försöker jag och inte dricka allt för många koppar. Men inatt blev det mååånga...
Appropå kaffe... Jag har inte alltid druckit kaffe, nej då jag går mot strömmen även där och började dricka kaffe när jag var gravid 25 år gammal. Vanligtvis brukar man ju sluta dricka kaffe när man blir gravid, men inte jag inte;) *fniss*


Nu ska jag sluta sjabbla om kaffe och gå och sova några timmar!
Natti natt eller god morgon, det är vilket ni vill;)

10 kommentarer:

  1. Åååå nu sover du så skönt och jag är så trött... La mig vid tolv, uppe med Leon två ggr inatt och sen upp 6.30. Har gett två barn och mig själv frukost och diskar... Sov gott! :)

    SvaraRadera
  2. Va duktig du är som kör på och jobbar nätter. Jag tycker alltid att det är svårt att komma in i någon bra dygnsrytm när man jobbar så.
    Och på tal om kaffe så har jag vid 29 års ålder fortfarande inte lärt mig dricka kaffe. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Just nu är det god morgon här:)
    Hoppa fröken sovit riktigt gott!
    Bästa lördagen till er!
    Kraaaam!

    SvaraRadera
  4. Jag var också vuxen när jag lärde mig dricka kaffe... 26 och precis avslutad graviditet ;-)
    Sov gott!
    Kram Jos

    SvaraRadera
  5. Men då har vi något gemensamt ;-)
    Jag började också när jag var 25, det var i samband med att jag fick barn nr 3 haha

    Trevlig lördag!
    Kramar
    k

    SvaraRadera
  6. Hoppas att du får ordentligt med sömn så sista natten känns lättare. :)

    SvaraRadera
  7. När man är gravid? Varför då? 3 koppar per dag är ju helt ok säger "de som vet".

    Själv började som 4-åring. Det är varning på det va? Ha ha!

    SvaraRadera
  8. Västgötskan: De flestra slutar med kaffe när de är gravida pga av det tycker att de är så fruktansvärt äckligtatt de inte kan dricka kaffe;-) men inte jag inte;.)
    Kram K (äppelblomman)

    SvaraRadera
  9. Hej jag heter Joanna är är 23 år.
    När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.
    Så besök gärna min blogg:)
    kram

    SvaraRadera
  10. Jag vill bara tacka för dina fina tips om fotoappar och picnik. Fick tipset om din blogg av min dotter Victoria. Om du visste vad mycket glädje jag haft av dina tips!
    Fortsätt vara duktiga, fina du!
    Tack!
    Maria Wiss

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!