fredag 2 mars 2012

Vårväder!

Har plockat fram ett par av mina älskade converse ur sin mörka vinterförvaring! Nu får de lite fräsch vårluft på sig och jag kan spatserar gatan fram med dem;-)
Idag är vädret helt underbart! Lite kallt i blåsten, men man kan ju inte få allt liksom;-) Solen skiner från en klarblå himmel och det är flera plusgrader!
Man blir alldels lycklig i hela hjärtat när det är sånt här kanonväder! Energin sprutar genom öronen och jag är som en galen ko på grönbete;-) Och så in i baljan nykär är jag oxå...;-) *lovley*

Nu ska jag samla ihop min lilla trupp av barn och köra ut dem till olika barnvakter... Ja det är ett evigt pusslande för att få ihop allt... Det är verkligen tur att man har nära och kära som vill ta hand om våra små skatter när det behövs!

9 kommentarer:

  1. Det börjar spritta i kroppen. Vår är det nu!

    SvaraRadera
  2. Nu blev jag sugen på att köpa converse. Var nära förra sommaren, men nu är jag bannemej värt ett par!

    SvaraRadera
  3. Inte läst några bloggar på en vecka ungefär och ni har visst hunnit med MYCKET! Grattis till blivande fru Grunditz - även detta hade jag missat :)
    Visst är converse sommarkänsla, ska snart plocka fram mina me tror jag,
    kram j.

    SvaraRadera
  4. Jag håller med om att det är galet underbart väder! Och du! Jag kollade just på Britney Spears - Oops! I did it again! och nu när du har gått ned så mycket i vikt är du galet lik henne i den videon! Kolla in den :-) Ha en underbar fredag! Kram

    SvaraRadera
  5. Jag har inte plockat fram vårskorna ännu, lite för kallt ännu.
    Kramen

    SvaraRadera
  6. Hejsan!

    Vill tpsa dig om en gullig butik
    som heter Frökenm www.frokenm.se

    =)

    SvaraRadera
  7. Åh! Converse! Det är det bästa som finns! Nu ska jag plocka fram mina:)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!