fredag 30 mars 2012

Snart i mål!!!

Vågen har stått stilla nu under några veckor och det är ju inte precis vad jag vill... Men idag när jag hoppade upp på vågen så hade siffrorna ändrat sig lite iallafall! Och japp jag är glad för det lilla numera;-)
Jag är snart i mål! -19,3 kg sedan i början av agusti! Självklart skulle jag vilja gå ner till 64-65 kg... Eller helst 62... Men som jag har kämpat med de här sista kilona nu, så vette tusan om jag någonsin kommer ner dit??:/
Men jag ger inte upp, nej då inte en chans;-)
Denna resan har gått sååå himla lätt! Visst har jag haft svackor där suget efter socker har varit hemskt... Men med vilja fixar man allt, jag lovar;-)
Nu är mitt mål att jag ska nå -20 kg inom en månad! Det borde jag väl fixa? Jappp klart jag gör.... Fast kanske inte? Har ju lovat mej själv att få frossa i godis i påsk... Fast å andra sidan har jag ju min utmaning på 9 km löpning då oxå... Så ja det väger nog upp jämt där;-)

16 kommentarer:

  1. Jag blir verkligen så inspirerad av din glöd att nå ett hälsosammare liv och att vågen visar mindre siffor=) Men hur gör du? Hur lägger du upp allt?=)

    SvaraRadera
  2. jag är övertygad om att du fixar det! bra jobbat :D

    SvaraRadera
  3. Så fantastiskt duktig du är. Klart att du fixar det sista.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Du är så otroligt duktig!!! kram Mona

    SvaraRadera
  5. GRATTiIS Vad duktig du är, bra kämpat!!!!!!
    Frida

    SvaraRadera
  6. Vad duktig du är! Tyvärr har jag fått lägga ned allt vad viktnedgång heter pga en händelse, men jag får väl se till att ta tag i det till vintern :)

    SvaraRadera
  7. Du är så duktig att jag nästan gråten en skvätt...

    SvaraRadera
  8. Stort grattis till viktnedgången.
    Kramar

    SvaraRadera
  9. Så bra såklart! Och klarar du 20 ska jag klara minst 3!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Hurra va du är bra !!! :)
    Och tack för gynekolog inlägget, det gjorde min dag - för du min vän tar udden av allt jobbigt och gör att jag tänker på det med en fnissande GLÄDJE istället !! Kram

    SvaraRadera
  11. Fasen vad bra du är! Imorgon är det jag som ska ut och springa!:)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!