måndag 12 mars 2012

4 år och vet vad han vill...

Gympadax stod som vanligt på måndagens schema för Alfred!
Han ville svettas idag sa han och satte på sig gympakläderna ovanpå sin onepiece;-)
Dock varade inte det där gympa suget så särskilt länge... Han blev hemskt mammesjuk och började gråta så fort jag skulle åka från gympan... Till slut efter lite lirkande gav han med sig och jag kunde åka hem. Men jag hann bara vara hemma i så där 2 minuter så ringde telefonen. Lilla sötingen hade brytit ihop fullständigt och ville bara hem till mej...
4 år är nog en väääldigt känslig ålder, vill helst bara vara på mej och med mej jämt... Både positivt och negativt... Fast jag kanske borde njuta nu, för om så där en 10 år vill han väl inte veta av mej... Då är jag väl bara en sån där pinsam morsa;-)

3 kommentarer:

  1. Lilla godingen :-) Klart mamma är bäst! Men som du säger - det går väl över ;-) Kram

    SvaraRadera
  2. Lille snus... Njut! Ett tu tre är det inte lika kul med mamsen längre...

    Förresten, såg jag din gubbe i Malmö idag??

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Sötis! Vilket modeorakel ;-) Men jag kan ju bara älska t-shirten!
    Hejja HV!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!