torsdag 22 mars 2012

Bloggens 10:e bild....

Typ för en vecka sedan hade Monstermalla en utmaning där man skulle lägga upp bloggens 10:e bild.. Och ja jag är lite seg av mej, men bättre sent än aldrig;-)
Här kommer den....
Vad det är? Jo det är hur vårt förråd såg ut... Detta kort togs i mars 2009 och överskriften var: Vem bryr sig?
Har städat detta förråd ett X antal gånger efter att detta kort tog, men ändå ser det lika förjäkligt ut igen...
Så här ser det ut idag...
Nej alltså inte alls mycket bättre än för 3 år sedan, snarare sämre... *suck*
Alltså vad är det med förråd och oss? På andra ställen är det undanplockat och fint, men inte just i vårt förråd...
Förmodligen skulle vi kunna slänga 75% av alla grejer som står därute och vi skulle inte sakna det ett skit. Men det är jag som är bromsklossen och tycker att det kan vara bra att ha kvar de gamla sakerna/kläderna... Fick Jonas bestämma skulle de där 75% vara borta förlänge sedan;-)
Förlåt Jonas.. Jag vet hur mycket du hatar att det ser ut därute och nu hatar du det ändå mer när du ser att jag dessutom lägger ut det här;-)

Hmm, by the way... Vad gillar ni den gröna snygga färgen på väggarna därute? Jo då visst kan man säga att det är en gröööön färg där...?;-)

Nu kör jag på en utmaning och jag hoppas ni vågar hänga på! Hur ser det ut i erat förråd? Ut med en bild bara!! Visa hela världen hur fint/fult/stökigt/rörigt/pedantiskt/normalt ni har det där! ;-) Ja för ni kan nog ändå inte ha ett stökigare förråd än oss?!;-)

4 kommentarer:

  1. Hejsan! Hittade din blogg via Mammabloggar och tänkte bara tipsa om en rolig tävling där man kan vinna en SwingCar - som en blandning av cykel och Bobbycar fast man "vickar" sig fram. Här tävlar du om den:
    http://bitterblondin.se/2012/03/21/tavling-vinn-en-swingcar/

    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  2. Nädå ni är inte ensamma om det haha
    Minns du inte mina garagebilder?
    Maken har dock röjt där ute så nu får bilen plats ;-)

    Grönt är skönt!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hi hi hi, helt klart en utmaning för mig!! =) Ett liiiitet problem bara vi har en hel källarvåning som förråd och 3 (TRE!!) vindskrubbar!! Lika skrotigt och fullt överallt!! Håll utkik på bloggen kommer bilder, jag lovar!! =) =)
    Kram kram kram

    SvaraRadera
  4. Haha, shit vilket förråd... ;-)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!