torsdag 22 mars 2012

Ett "skynke" på magen!

Var på ett blingoparty för några veckor sedan och kunde inte motstå att beställa denna söta tröjan! Idag får den inviga min kropp och jag trivs väldigt bra i den!
Den är prefekt för att det går som ett litet "skynke" på magen och döljer det man liksom inte vill visa;-)! Den har även små söta detaljer här och var som jag gillar starkt!
Med en ny tröja på kroppen och med en STOR sol på himlen går jag in och sätter mej på ett möte! Jag hoppas min nya fina tröja kan ge mej en gnutta tur... Gör den inte det så får jag ändå känna mej fin!;-)

3 kommentarer:

  1. Håller tummarna att mötet går som du önskar!
    Superfin tröja på fin tjej.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättesöt! :-)

    Vad bra att du har ringt en barnmorska angående läckaget. Viktigt att få i ordning på det i tid. Jag menar, vi är ju rena ungdomarna! ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Frida hade sin på sig i förra veckan och den är så fin, ångrar att inte jag köpte en!
    På tal om den gröna färgen så gillar jag den - men så gillar jag ju färg oxå :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!