fredag 16 mars 2012

-27 cm!

Tog fram mitt måttband från sina gömmor idag och dammade av det! Det var väldigt länge sedan jag mätte min midja. Vågen har stått stilla ett tag nu, några hekto minus men inget jag kan skryta över;-) Så nja jag var ju lite tveksam att det skulle ha hänt något runt min midja då... Men oj det hade det visst;-)!!!
Och det känns faktisk som jag kan och förstås så vill skryta om det, för idag visade måttbandet en massa minus!
-27 centimeter fett har försvunnit från min midja sedan augusti 2011!!! -27 cm, det känns helt underbart! Det är så svårt att visa på bild hur mycket det egentligen är.... Men 27 cm är mer än min halva underarm! Ja jag gillar att jämföra;-)
Jag ångrar ganska mycket att jag inte har mätt fler kroppsdelar så som armar, lår och rumpan... Det hade varit väldans roligt att se om det hade hänt något där! Ja ja självklart vet jag att det har gjort det.Men jag har ju inte en aning hur mycket?
Skulle även ha gjort en typ av vägning där man väger olika kroppsdelar och se hur många procent fett, muskler och vatten man består av... De hade varit väldigt najs att jämför med nu och då resultaten... Men men det är lätt att vara efterklok;-)

Jag känner att även om jag tappat så "mycket" fett kring magen så har jag ändå mer att gå ner...  Jag har börjat slarva mer och mer nu på sistånde... Småäter mer och det åker in mycket onyttig skit genom min mun som jag inte borde äta... Så ja det är lätt att åka dit igen...
Men på måndag ska jag lägga i en högre växel igen! Då ska jag åter få kontroll över mina matvanor. Ja för mina träningsvanor är det just nu inget fel på, dom går det alldeles superduper bra med;-) Just nu får jag till si så där 3-5 dagars träningspass i veckan i olika former! *skryt*

13 kommentarer:

  1. Åh så duktigt, vill oxå minska mitt midjemått men det är svårt. Har ialla fall börjat komma igång på gymmet , känns bra. Vill få bort det där som hänger över byxkanten :)) // Krickan.

    SvaraRadera
  2. hehe...
    Såklart man får "skryta"
    skit i Jante!
    GRATTIS bra jobbat!
    kram

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är! Grattis!

    SvaraRadera
  4. Herregud, det är helt galet!!! Du är grym!!!

    SvaraRadera
  5. Du har vart så himla duktig så skryt för tusan allt vad du bara orkar !! :)
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Du är så himla duktig:) 27 cm är riktigt bra:) ha en trevlig helg på jobbet! Kram kram

    SvaraRadera
  7. Klart du ska skryta, du är ju skitbäst.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Känner igen mig! De första 10 kg gick bra men vad jag har slarvat sen dess. Ohc det är väl så att de sista kilona går man ju inte ner om man inte är noga med vad man äter och att träna mycket. Men 27 cm är helt enormt mycket - duktiga du!
    kram j.

    SvaraRadera
  9. Sjukt bra jobbat! Pepp pepp!!

    SvaraRadera
  10. Du är så grym! Det ordet har jag använt många gånger, men det är lika sant varje gång! :-)
    Jag sitter och funderar på; såg du dina fötter förut? (Ta det inte som en elak fråga nu, bara något som slog mig). :-)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  11. Jag är lite sen på att kommentera detta inlägg, men shit så bra jobbat!! Heja heja dig!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!