lördag 31 mars 2012

Neeeeej!!

Natten har gått i trötthetens tecken... Inte alls lika hurtig och raskt som jag brukar vara. Men ibland har man sina dalar och kanske inte så konstigt att just min dal kom nu...
Men tröttheten försvann ganska så snabbt när jag kom ut och fick syn på detta... Snö och  minus 2 grader och det enda jag fick ur min mun var: Neeeej när jag fick syn på snön...:-(
Ni tycker förstås att det ser ut att vara blötsnö som ligger på bilen och att det bara skulle vara att borsta bort. Men nej de kan jag tala om attt det INTE var.. Nej flera cm tjock äckelis satt de på rutan. Så nu har jag inga fingertoppar kvar, nej dom har förfrusit sönder... *morr*
Stackars alla fina blommor, hur går det för dom när det blivit så kallt?

Typiskt aprilväder få man väl kalla detta va? Just nu skiner solen och det ser ut att bli en fin dag! Fast det vet man ju inte med aprilväder i och för sig... Nej för om 5 minuter så kan det säkert regna...
Hmm jag känner igen det där med att växla om snabbt... Vi har visst några såna i vår familj... Japp humöret växlar om snabbare än man hinner blinka. Åh jo då, jag är oxå inräknad i det aprilväder fenomenet;-)
Nej slutsvammlat från mej! Nu ska jag krypa till kojs, attans va jag har längtat efter den sköna sängen!;-) *ZZzzzz*

6 kommentarer:

  1. Fiifaaan vad trist! Det skall ju vara vår!

    SvaraRadera
  2. Samma skitväder här, nu har det slutat snöa men skiten ligger kvar än så länge...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Sä där ser det ut hemma på min gata, blääää

    SvaraRadera
  4. Usch här har vi haft regn under natten... Hoppas du får sova gott!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Samma här. Verkligen galet tråkigt och inspirationen till det mesta försvann...! :-(

    SvaraRadera
  6. Här är plusgrader men en massa snö istället....

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!