fredag 30 mars 2012

2 helger kvar....

Jag, Alfred och Fabian har varit ute på en skön men isande promenad! Iasanade vindar var bara förnamnet och det förvånar mej faktiskt inte om det kommer snö inatt:-(
Men nu har jag iallafall fått lite extra luft i mina lungor så nu kan jag stängas in i över 12 timmar på jobbet utan att kanske somna!;-)
Jag har bara 2 helger kvar att jobba, sen är jag ledig på helgerna framöver! På ett sätt känns det bra, på ett annat sätt inte... Ja ni förstår nog varför...
Men nästa helg är jag ledig och det ska bli sååå grymt skönt och mysigt att bara vara med familjen!!
Kommer inte ihåg när jag var en hel helg med bara familjen.. Jo det var nog på julhelgen tror jag? Men då var det ju så mycket annat att fokusera på... Dessförinnan har jag inte varit ledig en hel helg sedan förra sommaren...
Ja ja nog pratat om det...;-)
Ha en underbart fin kväll alla söta! Och ni alla vinjuntetjejer; Jag hoppas ni dricker massor av rödvin för mej med;-)?!

4 kommentarer:

  1. Jag jobbar också i helgen och längtar något grymt till påsken då jag är ledig.

    SvaraRadera
  2. Inget rödvin hemma tyvärr (KATASTROF!) :-P
    Men jag kan slappa lite åt dig i soffan? Deal? :-D

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Och nog kommer det snö allt.. Här snöar det och blåser suuuuperkallt! Fy. Kram!

    SvaraRadera
  4. Så fina dina pojkar är. Jag ÄLSKAR randigt på barn!!!
    Sista jobbehelgen... Du kommer njuta SÅ av nästa helg. Och du ska se att allt löser sig till det bästa.

    Kram på dig!
    Madde

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!