onsdag 28 mars 2012

Bildbom från gårdagens modevisning!!

Peoples facebooksida hade lagt upp massor av bilder från gårdagens kväll, så jag snodde åt mej några så att jag kunde visa er!;-)
Här är dom flesta bilderna bara på egot mej, men vill ni se fler bilder så gå då in HÄR och kika;-) Och när ni ändå är inne på Peoples facebook så passa på att gilla den oxå!;-)
 Hela det underbara snygga gänget!!!!
Så där ja... Där var det ett gäng kort! Orkade ni titta?;-) Och ja ignorera hur jag står med mina fötter på varje bild... Men det är faktiskt inte så lätt att posera modell samtidigt som man går;-) *fniss* (Något som jag sbaolut måste öva på...;-))
Visst var kläderna snygga? Den gröna klänningen blev min, även några av brallorna och så även den blåa blusen på den översta bilden!;-) Hmmm är lite sugen på den röda kavajen oxå... Men när ska jag använda den?? Står ju mest vid spisen;-) Fast tja man kan väl vara snygg då oxå?! *hi*hi*

28 kommentarer:

  1. Men galet va snygg du är! Helt fantastiskt!! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt! Och med ditt leende skulle du kunna sälja vilken trasa som helst.;)

    SvaraRadera
  3. Snyggo!!! Den röda kavajen va oxå skit snygg!

    SvaraRadera
  4. Jättesnygg är du, hur du än råkar placera fötterna när du går! (du är tokig! =D)Va roligt att du hittade så många fina bilder!!! Och mycket fina kläder! =)

    SvaraRadera
  5. Du är så hiiiimla snygg!!!!
    Den röda kavajen blev jag störtkär i! Vilket märke? Pris? Var kan jag köpa???

    Kram!!!

    SvaraRadera
  6. Jag tycker du var absolut snyggast i de ljusa jeansen, den v-ringade blusen o skinnjackqn. Very very nice!!

    SvaraRadera
  7. Det gjorde du allt bra! Skitsnygg var du ocksa!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Heting! Mycket snygga kläder. Du är skitsnygg i kavajen, den ser orange ut hos mig ;-)
    Du ser väldigt självsäker ut, super!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Men alltså Karro du får sluta vara så snygg nu. Det blir liksom orättvist för oss andra. Skäre Gud :) Kram!

    SvaraRadera
  10. Snygga bilder hjärtat!!
    Den gröna lyser upp hela dig. Skitfin!
    Gillade alla kläderna.
    Ja varför inte vara en pudding vid spisen. Vardagsglamour haha

    Kramar

    SvaraRadera
  11. Men alltså.
    Jag skulle kunna döda för dina ben!
    Hottie!

    SvaraRadera
  12. Så mycket snygga kläder och du är så snygg på bilderna
    Kramen

    SvaraRadera
  13. Vad fin du var!!! Hade lätt köpt den röda kavajen, den var ju ursnygg!! Vad kostade den? Kram på dig!!

    SvaraRadera
  14. Du ser ut som Britney Spears fångad på bild av en paparazzi!

    SvaraRadera
  15. Men shit vilka spiror du har, snygga människa! Helt klart en äkta modell =) kram

    SvaraRadera
  16. Snygging!! O va smal du blivit!!! O vilka ben du har!! ;-) Kram

    SvaraRadera
  17. jävla vad du är snygg alltså, du bara skiner! :D

    SvaraRadera
  18. Åh så fina bilder. Du är så fin och kläderna WOW!
    Jag bara älskar den orange korta kavajen. Så snygg och så snygg färg.

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  19. WOOOW !!! Du är en riktig "Hottie" :)
    Jag har läst lite om det där vaccinet och som jag har fattat det så får man betala en rätt bra slant för sprutan och sen får man ändå räkna med biverkningar som liknar vattenkoppor så det känns inte som någon toppen deal precis. Dessutom ska V vaccineras mot hepatit 2 gånger innan vi åker och det känns som om det täcker hans sprutkvot mer än väl...
    Nä, jag får nog försöka styra upp en dejt med någon som är pricksjuk istället och hoppas att han blir smittad...
    KRAM

    SvaraRadera
  20. meeeeen klart du ska springa i sthlm! :D JAG kommer ju dit! ;)

    SvaraRadera
  21. MILF ;) Du är ett bombnedslag med ben att dö för!
    Brittney var det första jag tänkte på!! Fast du är den snyggare :)

    SvaraRadera
  22. En tuff brud i lyxförpackning!
    ;-)

    SvaraRadera
  23. Fina kort! Jag gillar dom beiga Chinosen, vet du vad det är för märke?

    SvaraRadera
  24. Anonym: Dom kommer från fransa!;-)

    SvaraRadera
  25. Du är så snygg och vad du strålar! Härligt!

    SvaraRadera
  26. Vad snyggt det var med den orangea jackan till ditt mörka hår - och mycket annat också så klart, men den var häftigast - helt klart. Den borde du köpa (eller få eftersom du varit så duktig och gått ner så mycket i vikt) !

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!