onsdag 21 mars 2012

Dubbla känslor...

Just nu vet jag faktiskt inte om jag bör skratta eller gråta? Det är dubbla känslor i mej och mina tankar kör ett maratonrejs i min hjärna...
Jag har gråtit en skvätt, men sen har jag i andra sekund blivit arg och ryckt upp mej och tänkt på att allt kommer att lösa sig!
Detta var kanske just vad jag behövde? Eller så var det inte det?
En STOR spark där bak behövs alltid, men kanske inte just nu... Det var inte nu jag tänkte få den, nej utan snarare kanske senare i livet...
Detta kanske leder till något väääldigt bra och jag ska inte måla fan på väggen som jag har en förmåga att alltid göra...
Tankarna galopperar i min hjärna, men jag tror på mej själv och jag vet att jag kommer fixa detta!!
Men ja det är ändå dubbla känslor...
Jag kan inte berätta så mycket mer, för jag vet själv inte så mycket mer... Men jag lovar att berätta mer för er om några veckor när jag vet lite mer!!

13 kommentarer:

  1. tänkte precis in och skriva grattis du är en vinnare, men du hann före ;)
    låter inte skoj att brubbla...hoppas det löser sig till det bästa!
    kram

    SvaraRadera
  2. Det låter som om du behöver en stor KRAM !!

    SvaraRadera
  3. Låter oroväckande.. Men vad det än är så hoppas jag att det leder till något gott! Brukar tänka att det finns inget ont som inte för något gott med sig..
    K R A M!!!

    SvaraRadera
  4. Kram till fina dig!! <3

    SvaraRadera
  5. Men nej vad händer?
    Hoppas att det slutar bra iallafall!

    SvaraRadera
  6. Hoppas att det löser sig, fina du.

    SvaraRadera
  7. Sparkarna kommer aldrig när man tänkt sig så jag håller tummarna att du kan vända det till en nystart och någonting positivt, även om jag inte vet vad det handlar om. Kramar om så länge.

    SvaraRadera
  8. :-( Håller alla tummar och tänker på dig! KRAM

    SvaraRadera
  9. Hoppas att allt löser sig. kramar

    SvaraRadera
  10. Du är en fantastisk människa. Klart du klarar det!

    Kram Malin!

    SvaraRadera
  11. Håller tummarna att det löser sig på bästa sätt,
    Kramar

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!