söndag 18 mars 2012

Blickar tillbaka...

Igår när jag satt och tittade igenom våra husbilder så blev jag sittandes ett tag... Jag för när man börjar titta tillbaka på gamla kort, då är det oxå väldigt svårt att sluta;-)
Jag är superdålig på att framkalla, men duktig på att ta kort... Har väl säkert en miljon kort som bara ligger på den externa hårddisken och skräpar... Ska ta mej i kragen och framkalla bilder nu!
Hittade bland annats dessa ljuvliga bilder som är tagna för 2 år sedan på en nyfödd liten Tarzan! Ja för det var så han hette det första veckorna innan vi kom överrens om att han skulle heta Fabian!;-)
Jag kan inte annat än erkänna att det suger hårt i min livmoder.... Herrejösses säger jag bara, ska jag aldrig få ha en sån där liten bebis igen?
Och kolla in de 2 stoltaste storebröderna i hela världen! Jag lovar, ingen var stoltare än dom;-) Önskade dock att ödmjukheten var likadan nu som den var för 2 år sedan mot lilla lillebror... Nu är det tuffare tag som gäller om man säger så...;-)
Jag dör en liten gnutta just nu och tårarna rinner ner för mina kinder! Jag nyper mej hårt i armen och försöker fatta att jag inte sitter här och drömmer... Jo för jag har verkligen fött fram dessa 3 underbara pojkar!!!!! Fy fasen va jag är lyckligt lottad!!!
En nyfödd liten torr fot! Guuuud så sött!;-)

Nu ska jag torka mina tårar och försöka lista ut hur jag ska försöka övertala mannen i huset om att vi ska skaffa en fyra... *fniss* Nej då, skämtar med er... Vi har gjort vår på bebisfronten, ja iallafall enligt min kära sambo... *hmmm*

6 kommentarer:

  1. Skynda dej å bränn ut dina bilder eller vad som. Vi hade över 2000 bilder på datorn plus filmer på Ayline när hon va en liten skrutt. Nu är allt bara borta. Vi ska bränna ut så vi har en kopia på varje bild å stoppa kopiorna i ett bankfack så är de safe även om det börjar brinna. De där bilderna är så värdefulla.
    Kram J

    SvaraRadera
  2. Helt fantastiska bilder. :)
    Du har tre st underverk!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Åhh så fina bilder.
    Fantastiskt söt fot :-)
    Jag tittar tillbaka på gamla bilder dagligen... mysigt.

    Kram på dig Karro

    SvaraRadera
  4. Älskar att titta på gamla bilder. Jag kan också bli lite känslig när jag inser att det inte blir fler bäbisar!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Aw vilka underbara bilder! Nästan så att jag oxå blir lite tårögd... Gravidhormonerna gör ju sitt ;) kram

    SvaraRadera
  6. tiden går onekligen alldeles för fort!
    sitter här med min tredje och sista mysbebis. och jag ska njuta så mkt jag bara kan!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!