lördag 31 mars 2012

En första plats!

Jag surfade runt lite på nätet och googlade på äppelblommans blogg och fick till min stora glädje fram denna sidan!
Min blogg ligger tydligen på första plats på en toppenlista över olika bloggar! Hur underbart är inte detta då! *wiiiii*
Min blogg ligger även etta på mammabloggar och ja jag är jäkligt nöjd med den placeringen, det kanske ni förstår?;-) Man får gärna lägga en röst HÄR om man vill;-) Och ja det är klarta att ni tycker den är otroligt bra? Right? *fniss*
Men fatta att lilla jag kan ligga på förstaplats! Jiiiihhhaaa säger jag bara och tar ett stort glädjeskutt i luften;-) Lilla Karolin från lilla Skillingaryd!!! Tack tack tack!!

Så här står det om min blogg på toppenlistan:
  • "Äppelblomman är en väldigt fin och inspirerande blogg en mammas liv med sin man och sina tre barn."

  • "Äppelblomman lägger ofta upp bilder på sina barn och deras upptåg, riktigt rolig läsning och man får ett leende på läpparna efter varje inlägg."

  • "Ett roligt inslag på hennes blogg är olika sorters av utmaningar hon får av sina läsare, ett exempel på en utmaning är att hon skulle lägga upp en bild på sin outfit varje dag."


  • Dwssa ord tackar jag för och suger åt mej! Detta gjorde verkligen min trötta lördag till en skitbra lördag;-)!!!!!

    3 kommentarer:

    Tusen tack för din kommentar!