söndag 18 mars 2012

Bara för att jag kan...

så äter jag frulle i sängen!
Det kanske ni förstår att det inte händer särskit ofta här hemma, nej för man vill gärna inte göra det med 3 barn... Mat i hela sängen, nej tack!;-)
När klocksan ringde för en timme sedan höll jag bokstavligt talat på att dö.... Trodde någon skämtade med mej. Men icke... Efter 4 timmars sömn var det bara att knalla upp. Eller nja upp och upp, halvsitter fortfarande i sängen;-) Men jag njuter lite av tysnaden som råder här hemma och så försöker ladda mej själv till en löpartur! *pepp*pepp*pepp*
Ett, två, tre... Dax att stiga upp... *jäsp*

8 kommentarer:

  1. Men vaseline... har du det på ägget ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Frukost på sängen vill jag också ha.

    SvaraRadera
  3. Va härligt ! Det är en "lyx" man får unna sig när tillfälle ges :)
    Här har jag tagit tag i mig själv och åtminstone powerwalkat 7 km idag... Målet är att försöka göra det 3 gånger i veckan. Bättre än inget för en latmask som mig ! Kram

    SvaraRadera
  4. Mysigt!
    Hoppas att du kramas med barnen nu :-)
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Vardagslyx! Bäst att passa på när man kan:)

    SvaraRadera
  6. God frulle på sängen också :-) Blev det någon löpartur?

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!