söndag 25 mars 2012

Chockar kroppen!!

Det är just nu helt slut i rutan och jag känner att varken kroppen eller knoppen orkar vara uppe så länge till. Segare hjärna får man leta efter;-)
Så jag tror faktiskt jag ska ta och chocka kroppen  och gå och lägga mej och sova för natten! Herregud när hände de sist att jag går och sussar klockan 21?
Men någongång kommer ju tröttheten och just nu gör den det med stormsteg... Kanske inte så konstigt med tanke på att jag sovit 8 timmar sedan i fredags morse...;-)
Men samtidigt som jag vill sova så borde jag oxå fixa med en massa saker... När fasen ska man komma ikapp med allt? Alla  måste som ska fixas och göras...
Men å andra sidan... Om jag nu går och lägger mej och inte ligger här och tjattrar så mycket och sover till klockan 7 imorgon bitti, ja då borde jag ju vara pigg som en lärka och få massssor gjort imorgon förmiddag? Japp så får det bli!;-)
Dax att joina grabbarna grus som ligger här brevid mej och snarkar ikapp!
Sov sött!! De ska jag göra det kan jag lova er;-)

Och förresten... Ni missar väl inte TÄVLINGEN!!!!!? In med er och tävla!;-)

6 kommentarer:

  1. God natt och sov så gott!! Nu ska jag kolla in din tävling!!
    Kramen!

    SvaraRadera
  2. God natt! Jag borde också lägga mig men ska se färdigt "Law and Order: SVU" först. Men vid 22 blir det sängen. :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Åh, jag ska göra detsamma, är sååå trött just nu!

    Sov så gott!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Det gör du förträffligt rätt i. Sov så gott! :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas att du sov gott :-)
    Ha en skön måndag!

    Kramar

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!