lördag 24 mars 2012

Nytt personligt rekord!!

Jag önskade så att jag kunde dela med mej av den underbara känslan som jag just nu har i min kropp! Glädjen är stor och jag är såååå grymt nöjd med mej själv och måste bara få skryta av mej lite här inne!* blink*blink*
Idag i den underbara vårsolen gav jag mej ut på en löprtur och det slutade med att jag sprang 7,5 km!!!! Fatta att jag, den värsta hösäcken i hela världen har klarat att springa 7,5 km!!! *wiiiihhhhoooo står och hoppar av glädje!*
En tung början och en tung mitten, men i slutet spurtade jag och jag hade till och med lite mer att ge!
Jag har sagt det förut och jag säger det igen; Kan jag så kan DUUUUU! Hade någon sagt till mej förra året att jag skulle springa 7,5km så hade jag bara fnyst åt dem och tänkta att va fasen pratar de om! Men nu har jag gjort det och de går framåt!
*harkel* Om bara några veckor har jag ju min utmaning på 9 km... Undra just om jag klarar den???:/
Nu är mitt nästa måsteköp ett par nya löpardojjor... Känner av både höfter och knän, så ja ett par nya skor är ett måste om jag ska kunna fortsätta att springa!

15 kommentarer:

  1. Shit va grym du är!! :) Jag blir så glad varje gång jag går in här och läser när du har förbättrat dig ännu mer. Finns det något stopp liksom? ;)
    Du kommer att klara utmaningen plättlätt!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Heja dej! Du är fantastisk! U go girl!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Shit, vad du e duktig!!
    Klart att du ska ha nya pjuck, det är du såååå förtjänt av!
    Men vad fasen smittar det inte för?? Jag är värsta vrålätande soffpotatisen i världen....
    Hjälp!

    KRAMEN!

    SvaraRadera
  4. Härligt!
    Bra jobbat! Jag kämpar med att passera 5 km-sträcket jag...
    Skyller på förkylningen nu ;)

    SvaraRadera
  5. Jiiiihoooo!! BRAVO!! =) =)

    SvaraRadera
  6. Du är en riktig höjdare!
    Sv; gemenskapen i simhallen är helt outstanding. Både mellan ungdomarna och de vuxna. Många av oss har ju åkt med på läger och övernattningar så vi har go kontakt och känner varandra ganska väl.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Men guuud vad du är grym!! Helt sjuuuukt!

    SvaraRadera
  8. Vad duktig du är! Första gången jag kommenterar här, gillar din glada blogg väldigt mycket. Jag har precis börjat springa och springer ca 2,5 km och måste fråga.. Springer du HELA rundan du springer? Alltså i ett kör?

    SvaraRadera
  9. Åååh heja dig du är grym!!
    Ger mig hopp oxå!!
    Maria

    SvaraRadera
  10. Grattis tjejen - vad duktig du är!!! 9 km kommer gå lätt som en plätt! :)

    SvaraRadera
  11. Grymma du! jag sitter här och undrar hur sjutton jag skulle klara en sån sak... utan pistolhot... march pannkaka in och boka dig till Midnattsloppet säger jag! =) Det är bara en mil, det klarar du hur lätt som helst!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!