måndag 26 mars 2012

Bryt ihop och kom igen!

Jag har nog aldrig i mitt liv känt mej så här nere som jag gjort idag... Har haft ett hårt band kring mitt bröst och jag har liksom haft svårt att andas, jag har gråtit till och från hela dagen...
Herregud jag är väl inte den första människan på denna jorden som blir arbetslös... Jag tycker synd om mej själv, japp och jag har tillåtit det och det är faktiskt så skönt! Det är skönt att bryta ihop, men det är oxå väääldigt skönt att komma igen! För nu ska jag komma igen, det måste jag! Kamma mej och skaffa ett jobb och sluta tycka synd om mej själv!
Allt ska lösa sig, det gör det oftast! Det är vad jag iallafall hoppas på!! Jag är ju trots allt inte arbetslös ännu och jag är öppen för alla förslag!;-)
Jag hoppas bara barnomsorgen löser sig! Håll alla era tummar för det!

Vet ni hur underbara ni är? Ni är sååå världsbäst, jag är sååå glad för att just NI läser min blogg! Tack för alla söta kommentarer här, på fejjan och på mailen! Dom gör mej sååå varm ända in i själen!!

15 kommentarer:

  1. Skickar massor av KRAMAR till dig!!! ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  2. Jag läste inlägget nedan först nu. Jag blir så ledsen för din skull! :-(((
    Hoppas verkligen att allt löser sig för dig/er!

    Det där med barnomsorgen gör mig bara förbannad. Sveriges "fungerande" system i ett jävla nötskal! Gaaaah! :-P

    Som sagt, hoppas du hittar nytt jobb snart (eller får dagisplats). Vem skulle inte vilja ha dig som arbetskamrat liksom. Du är grym Karro! Även om det känns jobbigt just nu.

    Stor kram!
    /Malin

    SvaraRadera
  3. Stor kram till dig, hoppas allt löser sig.

    SvaraRadera
  4. Fina Karro. <3 Älskar att du skriver att du ska kamma dig och komma igen. Det visar vilket jävlaranamma du besitter! Klart att allt kommer lösa sig för dig. Du har ett av Smålands största nätverk, nu får folk gnugga sina geniknölar lite och komma upp med någonting till dig.
    Jag är säker på att allt löser sig till det bästa för dig.

    Stor KRAM!
    Madde

    SvaraRadera
  5. Skickar varma kramar och energi! Klart det ordnar sej!
    Heja dej!!!!

    SvaraRadera
  6. Karro, det här fixar väl du! Hag rycker du ska va glad ;) för hag slår vad om att nästa jobb kommer va 1000 gånger bättre!
    What's meant to be Will always fond it' s way!
    Kraaamar till dig!

    SvaraRadera
  7. Ursäkta mina felskrivningar :/....skyller på fåånen... ;)

    SvaraRadera
  8. Vad tråkigt :( hur långt kan du Tänka dej åka? Kika in på nexans.se har för mej de sökte. :) kram

    SvaraRadera
  9. Håller tummar och tår så att du får nytt arbete snart och att barnomsorgen löser sig.
    Styrkekramar

    SvaraRadera
  10. KRAM!!
    Men se det som en möjlighet till något nytt och utvecklande sen när du slickat klart såren ;) Du går mot nya utmaningar!
    KRAM igen :)

    SvaraRadera
  11. Å såklart håller jag alla tummar å tår..!

    SvaraRadera
  12. Skickar en massa styrkekramar till dej och jag håller tummarna att det löser sej med barnomsorg!
    Kramar L

    SvaraRadera
  13. Det kommer ordna sig !! Bra tjejer växer minsann inte på träd så det är bara en tidsfråga innan någon kommer och haffar dig !! :)
    Haha... visst var den fin, och jag ser redan fram emot jul, när viggo ska förse hela släkten med presenter... DET kan bli spännande ;)
    KRAM

    SvaraRadera
  14. Du verkar vara en tjej som inte lägger sig platt..
    Är övertygad att det kommer ordna sig för dig,förstår att det känns jobbigt.
    Det är ju en trygghet som försvinner.Stort lycka till.
    /Hanna

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!