torsdag 1 mars 2012

Till världens bästa storebror!

Jag får ofta dåligt sammvete för Douglas... Han får ofta ta grejer som han kanske egentligen inte borde.. På någotvis så tror jag att det är lätt att man liksom gör de största syskonet så himla stort än vad det kanske är och borde?
Han är sååå grymt snäll och han är verkligen världens bästa storebror!
För att visa min uppskattning för honom och visa hur duktig han är som den största storebrodern. Har jag idag beställt en superfin zippoverall från PÖSA. Han ska få den bara så där, en present mitt i veckan!;-)
Jag vet att han kommer att älska den och det allra bästa, den har dragkedja hela vägen runt huvan! Japp tydligen är detta väldigt viktigt i skolan...;-)
Så här fin är den! Jag beställde str 9-12 år till honom. Kanske kan jag få plats i den och låna den av honom ibland;-) *fniss*

PÖSA hade oxå pössäckar som de sålde.. De såg lite ut som en fatboy och några såna i TV rummet hade inte varit fel;-)!
De är både smuts- och fuktavvisande och torkas enkelt av med ljummet vatten och lite mild tvål. Ja visst låter det bra! Såna "möbler" är ett måste här hemma med 3 eller vi kanske ska säga 5 kladdgrisar;-)!

2 kommentarer:

  1. Åh det är en jättefin grej att göra. Han kommer säkert att bli superglad! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. haha... ja barnen förstår så mycke mer än man tror... Viggo suger åt sig allt som han gillar som en svamp så nu kan man inte längre säga en sak men göra en annan ;)
    Super fin onepiece - jag är säker på att han kommer bli super glad.
    Sånna där sittsäckar är kanon !
    Vi har två stora fatboy här hemma och dom används flitigt av både C och viggo.
    Ha en toppen dag !!
    Kramar

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!