tisdag 6 mars 2012

En pösig myskille!

I torsdags kväll beställde jag en zippoverall från PÖSA.SE till Douglas och igår kom den på posten! Alltså snabba ryck där, och sånt gillar vi;-)
Han visst ju inte att han skulle få den, utan de skulle få bli en liten present till honom! Så när vi hämtade ut paketet igår och jag berättade att det bara var till honom, så lyste hans ögon såå stora!;-)
Vi hann knappt innanför dörren förrens den åkte på! Kan nästan lova att detta blir en ny favorit i hans garderob;-)
Jag berättade för honom att han fick den av oss bara däför att han är världens bästa storebror och det fick han nog att växa så där 1 meter;-)!
Åhh vad jag oxå önskade att jag vore barn så att jag oxå fick gå runt och pösa i en sån hela dagarna;-)
Nej de vore nog inte så checkt om jag kom med en sån och handlade eller på öppna förskolan. Eller vad tror ni? I så fall hade jag nog fått dragit upp den så här om jag skulle visa mej;-)
Men jo jag måste skaffa mej en snart som jag kan ha här hemma! Tänk va gött att bara slänga på sig den på kvällen efter träningen!;-)

10 kommentarer:

  1. Jag vill me ha en onepice att strosa runt i här hemma :) ser hur sköna ut som helst:)

    SvaraRadera
  2. Jag ÄLSKAR min onepiece..har den på mig här hemma varje ledig dag :) finns på bordelife på A6 :) /Angelica Lindström.
    d.s kände inte igen dig bakifrån idag..tänkte vilket långt och vacket hår när jag körde förbi..hur gör du??? :)

    SvaraRadera
  3. Han ser otroligt mysig ut!
    Jag vet hur skönt det är med en ziperall ;-)
    Jag myser i min jämt i soffan.

    Kram

    SvaraRadera
  4. åh, vilken fin!!! Jag hade min i bussen hem från val d'isere nu i helgen... har aldrig kännt mig så naket påklädd... hemma är de underbara!!! =) skynda köp så du inte missar fler sådana dagar!!!

    SvaraRadera
  5. Åh va fin han blev! Det blev ju en superbra present! :)
    (Btw så har jag nästan en likadan som jag kryper ner i efter gymmet på kvällarna ;))
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Ja har en å ja går till affären i onepiece OCH foppa. Haha. Så då kan du med ;)

    SvaraRadera
  7. Jag tänkte ta mig i kragen och sy mig en i babyrosa och grått! Kan man gott ha att springa hemma och lata sig i :-)

    SvaraRadera
  8. Jag är oxå en vuxen "bäbis" som älskar min Onepiece!!! Dock bara hemma i soffan.

    SvaraRadera
  9. Åh vilken fin - jag förstår att den var poppis :)
    Jag bor praktiskt taget i mina sparkdräkter på kvällstid ;)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!