söndag 4 mars 2012

Bloppis!

Jag har ju pratat om att fixa en bloppis där jag kan slänga in lite begagnade barnkläder och även en del av mina kläder som inte passar längre... Men man ska få ur sin berömda tumme ur stjärten oxå och fixa det...
Jag har gjort en blogg och till och med lagt in massor av bilder på kläderna. Men sen så har det liksom stannat där... Jag måste ta tag i det där nu, men jag ska bara...;-)
Någon som tagit tag i det istället för att bara snacka om det som jag gör, är min vän Hanna! Hon har startat en bloppis där hon säljer superfina kläder! Klicka in HÄR så kommer ni dit! Snygga kläder till ett bra pris;-)
Själv hittade jag mej en snygg Odd Molly tröja på hennes bloppis!;-)
Just nu är det bara barnkläder, men ikväll skulle hon lägga in även vuxenkläder!!;)
Ett exempel... En superfin molooverall med tillhörande mössa, 150 pix! Så klicka in er hos henne och fynda vettja ;-)

1 kommentar:

Tusen tack för din kommentar!