söndag 11 mars 2012

En glass i solen!!




Klockan ringde 11:45 och efter bara4 timmars sömn idag så var jag oförskämt pigg!
Vi hade planerat att åka in till stadens lekland med kidsen. Men eftersom vädret är såååå underbart så hade det varit väldigt dumt av oss att gå in och förstöra den här dagen inne liksom...
Istället gör vi inget... Vi bara är, spelar landhockey, käkar glass och tar vara på denna underbara dag och de otroligt varma strålarna som solen ger!!
Detta är precis vad mitt inre behöver! Sol, familjehäng och att bara vara!!
Även jag mumsade i mej en god chokladglass! Den satt som en smäck;) Ja ibland måste man ju få unna sig lite gottigheter, det är ju trots allt min FREDAG!!;) *fniss*

3 kommentarer:

  1. Mums filibabba!!
    Gillar förresten Fabians mössa skarpt :-)

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Som jag skrev i min blogg; F.U.S.K. att ni fick vara ute i solen. ;-))

    Hoppas ni hade en kanonhärlig dag. Det låter så! :-)

    Kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!