onsdag 14 mars 2012

Världen är bra liten ibland...

Jonas har varit nere i Malmö i 2 dagar på jobb. I måndags kväll fick jag en fråga från min bloggvän Madde! (Jag har följt snygga skånska flygvärdinnans Maddes blogg i ca ett år och hon min blogg;-) Vi har tyvärr aldrig träffats in the real life, men det känns ändå som jag känner henne väldigt bra;-))
Iallafall så frågade hon om Jonas var nere i Malmö? Jaaa(??!?) svarade jag och blev en aning fundersam hur hon kunde veta det? Jag hade inte bloggat om det och inte heller skrivit om det på fejjan...
Det visade sig då att Madde hade gått förbi ett fik någonstans i Malmö stad och sett Jonas sitta där vid fönstret...
Hon tänkte gå in och säga hej... Men eftersom att han kanske inte hade haft en aning om vem hon var, så kanske det hade blivit lite konstigt;-) (Fast å andra sidan så "tjuvläser" han hennes blogg utan att jag tror att jag vet om det. Så han hade ju ändå vetat vem hon hade varit *fniss*;-))

Men förstå vad liten världen egentligen är! Häftigt är det och jag tror att allt har en mening med sig!;-) Synd bara att jag inte var med och fick träffa henne...
Men i sommar har vi iallafall bestämt att vi ska träffas, dricka vin och prata i massor;-)!

9 kommentarer:

  1. Hahaha! Du e för gooooo!!!
    Bästa Karro!! <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt ibland när världen krymper en liten stund ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, världen är bra liten ibland.
    För några år sedan satt jag och Pyret och pratade. Hon bor ju på Sicilien och så kommer vi på att hennes far och min svärfar jobbat tillsammans, hennes farfar bodde på samma gata som jag bodde på då. Liiiiiiten värld.

    Önskar dig en fin dag, Piggelin!

    SvaraRadera
  4. Va lustigt, men det är verkligen så - man kan träffa vänner via bloggen som man lär känna utan och innan, men i verkliga livet har man aldrig setts !?
    Hoppas ni har en härlig dag ! kram

    SvaraRadera
  5. Världen är bra liten. Jag har ju träffat två under en vecka.

    SvaraRadera
  6. Haha! Spännande! Ni får säker super trevligt:)
    Kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!