tisdag 20 mars 2012

Ett prov inför kommande modevisning!



Har varit uppe i grannbyn i eftermiddag och provat ut 5 snygga outfits som jag ska bära under modevisningen på tisdag kväll på People! Jag blev dessutom förälskad i alla 5 outfitsen och jag känner att detta kan bli dyrt för plånboken;-)
Fast å andra sidan är jag faktsikt tvungen att köpa massor av nya sommarkläder, japp för de andra sitter inte längre så bra på mej, nej de sitter snarare som en stor sopsäck!! *gött*
Wiii, guud va jag är pirrig inför tisdagen, men guuud va jag älskar det;-)

12 kommentarer:

  1. Tycker gott du kan då nån outfit å duktig rabatt då du ju jobbar å gör reklam åt dem..!!!

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg tunika/blus!! Underbar färg, du klär bra i den!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt. Jag gick för KlädFabriken här hemma i "stan" för nåt år sen och det var jätteskoj faktiskt men guuuuuud så nervös jag var. Som tur var så skulle även solglasögon visas och jag bar nya för varje runda. Kändes lättare att gömma sig bakom dem. Hehe...

    Klockan köpte jag på Gallerix förresten. Kostade 129 eller om det var 149 kronor. Väl värd för snyggt blev det tycker jag.

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  4. Jättefint! Och en helt ny garderob kan jag tänka mig att du behöver ;-)

    SvaraRadera
  5. Jättefin!! Och du har blivit så smal!!!:) heja dig!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!