söndag 11 mars 2012

TGIS!!!

Äntligen söndag, som jag har längtat! Mina helg är över och jag har nu en lång och (förhoppningsvis) skön ledig vecka framför mej! *jublar*
Började kvällen igår med lite halvkatastrof... Hjärnan var inte riktigt vaken och jag glömde ställa in en sak och det kunde blivit en riktig katastrof... Som tur var upptäckte jag det i tid och jag är nog inte den enda som gjort detta felet på jobbet och förmodligen inte den sista heller..;-) Tur jag har gjort det nu då, så att jag aldrig mer kommer att göra det... Vad jag pratar om? Äsch bara tråkiga metallbitar som kostar en massa pengar...;-)
Jag avslutade min morgon med att dra bildörren rakt i huvudet... Kan lova att det gjorde väääldigt ont och det är inget jag rekommendera...  En STOR bultande bula sitter på min knopp och gör ont...:-(

På väg hem fick jag lite så där ångest... En nyvaken uppklädd tjej kom gåendets med hanväskan på sned och sminket hängandes vid fotknölarna...
Hon hade förmodligen gjort en bortamatch och vaknat till hos någon snubbe;-) *fniss*
Tack gode gud för att jag har mitt på det torra! Fy bubblan för att behöva ut och ragga och vakna upp hos någon helt vilt främmande karl på morgonkvisten, med stinkande andedräkt och lite så där halvbakis. Behöva stiga upp och gå därifrån innan han hinner vakna...:-/
Ja ja inget som jag ska sitta här och analysera i så här på söndagsmorgonen... Alla gör ju som dom vill, men ändå...;-) Jag kunde känna hennes lilla ångest där i bröstet... Hennes funderingar om vad som egentligen hände inatt...?! *fniss*

By the way...Om ni undrar vad det är jag försöker göra på bilden? Jag tänkte visa er hur vig jag är... Men jag var nog inte så vig som jag trodde att jag var, för jag fick inte benet över huvudet som jag trodde att jag kunde. Ja som jag kunde när jag typ var 12 år;-) Kanske dax att bli lite mer vig och rörlig och inte som ett stort klumpigt kylskåp;-)

4 kommentarer:

  1. Tack för ditt sista stycke, jag satt o funderade på om det är benet som sticker upp där.. shit vad vig du är ;-)
    Och bortamatcher, pust!
    Ha en skön söndag, Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, du är för rolig! :) Ha en underbar vecka!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du sover gott nu!
    Stackars ditt huvud. Hoppas bulan lägger sig.
    Kramar

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!