torsdag 15 mars 2012

Tjejkväll!!


Har spenderat min kväll tillsammans med en "gammal" vän!
Sofia var en av de första vännerna som jag träffade när jag flyttade ner hit till småland för snart 13 år sedan! Vi har sagt i evigheters evigheter att vi skulle träffas. Trots att vi bara bor några gator bort från varandra så har det ändå inte blivit av, förrens ikväll!
Jag har skrattat så käkarna är helt ömma, pratat så jag nästan är hes och pratat låååånga djupa diskussioner! Lovley!
Så härligt att bara få komma hemifrån lite och få vara bara Karolin!;-)
Tuuusen tack snälla Sofia för god mat, vin och prat!!
Varför ska det vara så svårt att få till dejter med sina vänner? Jag är expert på att säga till mina, att ja vi borde ses snart, men sen rinner det bara ut i sanden... Varför inte boka in en dejt på tu man hand direkt! Ska absolut bli bättre på det från och med nu!

Är ni duktiga på det?

7 kommentarer:

  1. Åh ni verkar ha haft en superkväll! :)
    Jag är lite likadan. Man vill ses men oftast så rinner det ut i sanden för att annat kommer emellan.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Supermysigt!
    Nej sånt borde man göra oftare...
    Dålig på det!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Underbart, vilken kväll ni verkar ha haft! Träningsvärk i käken efter skratt var länge sen jag hade!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ställer oxå mig i ledet med att det är lättare att säga att det måste vi göra någongång och så blir det väääääldigt länge mellan gångerna.

    varför kan man ju undra men det är så mycket som kommer i vägen hela tiden.

    Jag tycker du är enormt duktig som tränar så mycket som du gör. För där är jag likadan, jag booorde träna - säger jag till mig själv och var hittar jag mig själv på kvällen om inte I soffan.

    Kram maria

    SvaraRadera
  5. H Ä R L I G T!! Å som balsam för själen ;P

    SvaraRadera
  6. MIn kommentar kl 05.50 i morse måste ha försvunnit.. ;-)
    Tack själva söta du för en mycke trevlig afton.. Hade super-duperkul å är lite stolt öve rmig själv att jag börjat ta tag i mina träffar med alla gamla goa vänner jag har... Har flertalet kvar, men har iaf börjat.. =)
    Hoppas på en repris snart igen..
    Måste bara säga att kortet var GRÄSLIGT!!!
    Ser nyvaken + väldigt onykter ut (konstg kombination) och det var jag INTE efter ETT glas vi (eftersom jag körde till jobbet idag)
    Men skit samma, askul hade vi iaf..
    Boka in ett nytt datum??
    Kraaaaam Sofia

    SvaraRadera
  7. Det är så underbart med vänner, men tyvärr är det så lätt att tiden glider iväg och man inte hinner ses.
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!