onsdag 29 februari 2012

Lill-lördag!

Vi har tillbringat hela vår eftermiddag i grannkommunen Gislaved/Anderstorp! Först hälsade vi på Jonas på jobbet till grabbarnas STORA lycka;-)! Sedan styrdes bilen mot Gislaved och Calles Färg.
Inköp av färg och fix till trappan köptes in. Men det blev visst mer än vad vi hade tänkt oss... De blev även färg till Douglas golv och så fick han välja nya tapeter till sitt rum... Jag vet inte riktigt hur vi tänkte där... Skulle vi inte fixa  köket och tv-rummet först?;-) Ja ja det blir som det blir och vi kommer nog hinna med det oxå! Vi ska ju bo här i minst 30 år till så...
Han fick välja helt fritt bland tapeterna och valde förstås en tapet med spider man på... Han blev överlycklig, jag blev mindre lycklig.... Alltså jag gillar inte den där spindelmannen så där mycket och tycker han är ful... Men de gör inte Douglas, så tja vad ska jag göra liksom?;-)
Även fix till vårt blivande matrum/köket blev det och nu ska jag beställa denna underbara tapeten som vi ska ha som fondvägg där...
Den kommer att  bli sååå grymt snyggt därinne! Tack till alla er som gav mej förslag på denna underbaring!!
Tapeten kommer från photo wall!

Sedan blev det mat på en sunkig pizzeria;-)
Grabbarna var överlyckliga som fick dricka läsk, äta pizza och äta klubba en onsdag kväll!!;-) Ja men de är ju trots all lill-lördag och allt!;-)
Nu ska jag snart chocka kroppen och krypa ner i sängen! Nu är det liksom helt slut i rutan om man säger så...

6 kommentarer:

  1. Mysig dag!!
    Kul att det blev den tapeten :-)

    Jag är inte heller något fan av spindelmannen.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygg tapet! Ni kommer att få det supersnyggt!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Då va du inte långt från mej :) bor i grannkommunen från gislaved ;)

    SvaraRadera
  4. härliga dag! :D kul att göra om lite hemma, hoppas vi får före- och efterbilder!

    SvaraRadera
  5. Åååååå, tapeten!!!! Det kommer att bli supersnyggt!!

    KRAAAM

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!