fredag 17 februari 2012

Vad är felet?

Har fått höra från fler att något verkar galet när jag bloggar från min telefon... Har även sett att de är fler bloggar som haft samma "problem" som mej... Tydligen ska ett varnings meddelande komma fram där det står att det kan finnas skadlig programvara från bloggpressappen! Vad kan detta vara? Någon som vet?
Själv är jag kass inom detta med teknik. Jag vill bara att allt ska funka;)
Men nu är detta inlägg skrivet från telefonen, och funkar det? Eller kommer det upp något fel meddelande? Eller kan jag fortsätta blogga från telefonen?
Jag vill ju kunna blogga i helgen från min ajfån! För visst vill ni hänga med mej till Götet? ;)
Så vad tror ni är felet?




12 kommentarer:

  1. Isånna fall är det appen....prova radera den och ladda hem igen....jag vet iofs inte...men näää..tar inte så allvarligt på det... :)

    SvaraRadera
  2. Håller med UlleBulle!

    Ja, självklart vill vi hånga med till Götet!!

    KRAM :D

    SvaraRadera
  3. Har fått varningsmeddelande i två dagar när jag gått in på din blogg. Men inte idag. Kanske nåt tillfälligt?

    SvaraRadera
  4. Jag har inte fått några varningar.

    SvaraRadera
  5. Jag har inte sett det. Men ladda ner bloggers egen App istället. Jag använder alltid den!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag har aldrig sett det.... Låter mycket underligt! Kram

    SvaraRadera
  7. Funkar då nu och jag har inte sett några fel här men har haft problem att blogga via bloggpress appen ett tag och därför användt bloggers egen app, tyvärr är den inte alls lika bra men men. Hellre det än inget inlägg alls, för SÅKLART vill vi hänga med till Göteborg! Ååååå guuud så härligt!!! Lyllos er!!! =) =)
    Ett test om du kommer ihåg lite malungsmål....:
    -"Latt pluska glappa söm e gäddtjäfft i måro!!"
    (säkert felstavat men hoppas du kan tyda....och lyda...;-))
    Kram kram och ha det toppen!!!! ♥

    SvaraRadera
  8. Om jag minns varningen rätt, så var det när du även laddade upp en bild via appen, för idag fick jag ingen varning.

    SvaraRadera
  9. Nu funkar det - men jag tror att det är när du laddar upp en bild med appen som det blir "problem"..
    Såklart - jag har alltid velat gifta mig på en strand i solnedgången ;)
    Kram och "trevlig resa"

    SvaraRadera
  10. Jag använder mej av appen blogger (bloggar oftast via mobilen. )
    Det enda som kan bli knas är när ja lägger in bilder (kan bero på min smala yta där ja skriver) men prova den appen. :)
    Sen vill ja be dej om en tjänst. Gå in å läs mitt senaste inlägg och dela med dej av länken längst ner på sidan (nästan längst ner , du förstår när du kommer in där å läser) hade vart tusen så tacksam.
    Ha nu en trevlig resa å passa på å njut! Kram

    SvaraRadera
  11. Det är inget ja märkt av när ja läser din blogg och det är inget ja märkt på min heller och jag bloggar alltid från min iPhone! Va bloggar du från för app?
    Kram

    SvaraRadera
  12. det där med varningen tror jag varit ngt med blogger, det går att trycka gå vidare men folk blir så rädda att det är virus fast det inte är det..
    kan inget om mobiler tyvärr hoppas det löser sig!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!