torsdag 16 februari 2012

Frustrerad...

Sitter här och är en gnutta (läs stor gnutta) frustrerad... Jag håller på att krypa ur mitt skinn och hade inte klockan varit så mycket hade jag sprungit rakt ut i skogen tills jag stupade och skrikit allt jag kunnat! Ja för det är skönt att gör det, eller det vet jag förresten inte om det är, för jag har aldrig prövat det men ändå det låter skönt...;-)
Jag är frustrerar för att:
  1. Jag suttit instängd här i huset i flera dagar, med fastklistrade ungar på mej...
  2. Jag kom inte iväg på någon träning som jag hade tänkt, bara däför att jag var så snäll och lät Jonas träna ikväll..
  3. 2 av 3 barn är fortfarande vakna... Ingen egentid för vår del..
  4. Tänkte träna här hemma, men inte går det med vakna ungar...
  5. Läser bloggar och allt är så jävla bra! ALLTID... Är folks liv så jäkla rosenskönt hela tiden? Varför är inte mitt liv det?
  6. Jag är så in i helvet choklad sugen... Om jag bara fick så skulle jag sätta i mej en STOR smarrig ljus choklad kaka med nötter och chrisp i.. *rinner dregel ner för mina mungipor* Ja jag vet att jag får, men jag bör inte...;-)
  7. För att folk inte kan kan glädjas åt andras lycka och framgång...
  8. Den svenska jävla avundsjukan....
  9. Över bråkiga barn... När slutar dom bråka? Vilken ålder? Slutar syskon någonsin att bråka?
Okej jag vet att jag är snygg när jag är frustrerad... Men det är precis så här jag känner mej;-)
Men den där frustationen kommer att försvinna imorgon, japp iallafall en del av det, de vet jag!
Japp för på lördag drar jag och Jonas till Göteborg på en liten övernattning på hotell med shopping, resturangbesök och en massa ligga, ligga, ligga:-) *Mohaha* Så ja vem kan vara frustrerad då? Guuuud va jag längtar tills på lördag morgon när bilen rullar mot Götet, precis vad vi behöver nu!!
Nu ska den frustrerande människan gå och lägga sig och hoppas på att kidsen vill göra mej sällskap... Natten vet man ju liksom inte hur den blir med 2 kliande vattkoppebarn...

15 kommentarer:

  1. Det är helt okej att vara frustrerad ibland.
    Och tro mig, det är långt ifrån perfekt hos alla andra. Har du besökt min blogg på länge? ;)
    Hang in there och ta med dig att hur som helst så tycker jag att du är hur grym som helst!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Haha, gumman då. Förlåt att mitt liv är så jäkla bra för tillfället, men det är det inte alltid. :) Tills vidare får du tänka på nr 7 på listan när du läser min blogg. ;) Kram på dej! Och du, nästa vecka, när ni är friska, får ni ta och komma hit, ok?

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Du e så go!!
    Här är allt bara tradigt... Saknar Melker, ingen karl, långt till lön, osv...
    Men DU lyser upp min tillvaro med din härliga blogg!!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Var lite frustrerad nu, så blir du en Toppen-Pingla till på lördag ;)
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Frustrerad blir man ibland och ja allt är då inte perfekt här heller, välkommen in och läs om du vill :D

    Hoppas du får det underbart i Götet och att kliungarna får sova gott i natt.

    kram

    SvaraRadera
  6. Vilken bild hahaha!!

    Men du, du vet ju innerst inne lika väl som jag att allt inte alls är så rosenrött som alla skriver om i sina bloggar. B-U-L-L-S-H-I-T!!!!

    Hur länge stannar ni i Gbg på söndag?
    Kramar M!

    SvaraRadera
  7. men kära du, då glömde du nog läsa min blogg idag haha :P
    nejdå, men vaffan, man blir ju prillig av att bara sitta hemma.
    nästa vecka är det du som far och tränar!
    och så hoppas jag barnen somnar i tid så ni får lite egentid.
    svensk avundsjuka är tokigt och dumt och...dumt.
    Hoppas du känner dig bättre imorgon!
    kram

    SvaraRadera
  8. Visst e det så att många förskönar sina liv i bloggarna. Du får väldigt gärna följa oss. Där går det både upp å ner å hit å dit :))

    SvaraRadera
  9. Haha, men Karro. Det är inte rosenrött hos alla det kan jag lova dig. Frustration är jobbigt och blir ännu värre med barn som kivar och ingen vuxentid. Vet inte om syskongnabbet slutar utan går mera i vågor när de blir äldre. Mina tjejer på 19 & 22 blir som förskolebarn efter en stund i samma rum för att sedan helt plötsligt vara "supervänner". Hoppas natten gjorde underverk med frustrationen.
    Ni kommer få ett underbart dygn i Götet med massor av ligga.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Jag tror att många (inkl. jag själv) är jävligt dåliga på att skriva om de dåliga dagarna. Man VILL liksom försköna sina liv lite, men det borde man ju inte göra.... :-P

    SvaraRadera
  11. Haha! du e rolig du :-)
    mina killar är 11 och 14 och de bråkar och slåss varje dag så förvänta dig inga under en på några år!
    Hoppas ni får trevligt i Göteborg.
    Kram Eva-Lena

    SvaraRadera
  12. Du är så klockren Karro;) Du är ärlig på din blogg, skriver och gör efter som du känner dig=)) Tror nog oxå att många av "bloggare" målar upp något många gånger som inte är sant:( Men alla vet vi som har barn hur det ser ut ibland, planeringen stämmer inte alltid, sexet uteblir!!!, egen tid finns ej, och på det en massa inbördes bråk mellan kidsen! Ja du Karro, hoppas du och Jonas får en uber skön helg;) Och ett tips: INGET BLOGGANDE när du är i Göteborg=)) Ta tiden till allt annat i stället och ta bloggen när du kommer tillbaks! Kram du fina

    SvaraRadera
  13. haha... underbar bild - jag blir alltid så full i skratt och på ett strålande humör när jag kikar in här :)
    Ha en riktigt HÄRLIG helg !! Kramar

    SvaraRadera
  14. Med tanke på punkt 5 och 9 så välkommen hem till mig. Här är det inte perfekt, och kidsen bråkar som satan trots att de snart blir 14 och 16!!!

    Och om du ska ligga hela lördagnatten så kolla in hos mig på söndag så får du mello-sammandraget igen ;-)

    Ha en toppen-helg i Götet!

    Kram

    SvaraRadera
  15. OM du läser min blogg är det allt ifrån perfekt... Jag tycker jag bara gnäller på bloggen ja...

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!