måndag 6 februari 2012

Sova hur som helst....

Ni minns att jag nämnde häromdagen att jag kunde sova hur som helst...;-)
Här har jag ett bevis på det. Jonas blev så full i skratt imorse innan han åkte på jobbet och fick syn på oss när vi låg så här huller om buller!*fniss*
Inte konstigt att man kanske har ont i ryggen?;-) Fast sover gott de gör vi minsann!
Är på riktigt helt inne på att göra som en kompis till mej. Skaffa en 3 meters lång säng! Fast å andra sidan så skulle nog alla ligga på mej ändå så...

By the way... Godiset smakade hiiiimelskt igår, speciellt chokladen! Jag åt så jag bokstavligt talat höll på att spy...;-)

11 kommentarer:

  1. haha, förstår att han blev full i skratt :D

    SvaraRadera
  2. Ha ha, underbart! :)
    Kram bloggläsaren Elin

    SvaraRadera
  3. Haha... men herregud !?
    Du måste ju sova som en "död" om du klarar av att inte vakna i den röran ;)
    *fniss*
    Äh, egentligen är det inget speciellt - bara 3 födelsedags kalas och ett par resor som ska planeras. Men för ett fixar freak som mig är det roliga grejer :)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. ASG! Men det ser mysigt ut =)

    SvaraRadera
  5. Haha, det där är ju tom värre än hemma hos oss ;-). Visst är det inte konstigt att man har ont i kroppen och är trött för det mesta ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Det ser inte alls bekvämt ut.... Ha ha! :-D

    Då kommer socker-abstinensen idag eller imorgon då? ;-)
    Härligt att njuta lite!

    SvaraRadera
  7. Haha, ser både skönt och inte skönt ut!

    SvaraRadera
  8. Haha, ser precis ut som hemma hos oss! Vi har funderingar på att fixa en specialbyggd säng, en som täcker ALL golvyta i sovrummet. Men det är nog som du säger, de skulle ändå krypa nära, helst på ändå... ;-)

    SvaraRadera
  9. Haha härligt!!
    En 3 meters säng låter bra :-)
    Kram

    SvaraRadera
  10. HAHA underbart! Känner igen det där.. En dag skulle sonen ha foten i min mun.. Och vad gör man inte för lite sömn.. höm..

    Ta gärna en titt i min blogg, det finns biljetter kvar till bloggmingel 2012 för mammor! Maila om du vill komma.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!