onsdag 1 februari 2012

Fråga mej!!

Hade skrivit ett lååångt inlägg om den svenska avundsjukan... Men nej jag fegade ur för en gångs skulle och publicerade inte den;-) Kanske kommer det inlägget en annan dag;-)
Istället ska alla ni mina läsare få ställa frågor till mej! Jag lovar att jag svarar på ALLA frågor! Japp jag har inga hemligheter, men de visste ni ju redan;-) *fniss*
Även ska ni ge mej en ny utmaning nu när min klädutmaning snart är över! Vad vill ni att jag ska utmanas i? Det får gärna krävas blod, svett och tårar om det skulle behövas! *he*he* Jag är tuff!
Så nu mina kära kära vänner. Ös på med era frågor och utmaningar!!!

10 kommentarer:

  1. Hej Kusinen!

    Jag har en bra utmaning till dig som även kommer påverka andra! Här i Växjö så sitter det skyltar i vissa affärer att man ska le mot nästa person man möter, bara för att leende smittar sig. Så kan inte du utmana dig själv att försöka göra minst en god gärning varje dag för en person som du inte känner? :)

    Tyvärr har jag ingen fråga till dig, antar att jag vet det mesta redan? ;)

    SvaraRadera
  2. Vad lyssnar du på för musik?
    När känner du dig som en riktigt bra mamma?
    Var i Sverige skulle du vilja bo om du skulle flytta?
    Vad tycker Jonas om din "nya" kropp?
    Varför tror du att du lyckades gå ner i vikt den här gången? Vad var annorlunda?
    Är era pojkar planerade barn?
    hur har ni tänkt med åldersskillnaderna?
    Vad hade de hetat om det varit tre flickor?
    Vad hade du för medelbetyg när du gick ut nian respektive gymnasiet?
    Vilken var den första bloggen du började följa?
    Vilka fem bloggar är dina favoriter och varför?
    Vilket är ditt absoluta favoritprogram?
    Ångrar du något i ditt liv?
    Vem är din allra bästa vän?
    Vad föll du för hos Jonas?
    Vad föll Jonas för hos dig?
    Hur uppvaktar ni varandra och vem är mest romantisk?
    Vad bråkar ni om?
    Skulle du kunna tänka dig att bo i Malung någon gång i framtiden?
    Vilket är ditt favoritvin?
    Vilken är din favoritskådis?

    Massa roliga frågor va. ;)

    SvaraRadera
  3. Haha, men du!? Hur är det möjligt att vi har skrivit nästan exakt lika inlägg på nästan exakt samma tid?
    Alltså jag blev heöt full i skratt när jag såg ditt inlägg nu, så himla fränt :)
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Damma av skidorna och köp start nummer på blocket så syns vi i Oxberg? :)

    SvaraRadera
  5. Jisses så söt du är är!

    kram Karin

    SvaraRadera
  6. Varför använde du egentligen string/tyckte det var bekvämt för 10 år sen då, men inte nu? :D

    SvaraRadera
  7. Nu när du kommit igång med träningen utmanar jag dig att delta i Göteborgsklassikern, cykling, simning och löpning. Det som är bra är att de är inte samma dag utan utspritt på hela året... Kom igen nu så ses vi där???

    SvaraRadera
  8. Först vill jag bara säga att du är grymt duktig!! Å sen har jag en liten utmaning också....tycker du ska följa med syster yster ( Jessica A) upp till Stockholm den 1:e sept och springa tjejmilen med oss!!

    Linda Aldelius

    SvaraRadera
  9. Fota delar av ditt hem i 30 dagar!

    SvaraRadera
  10. Utmaning!!
    DU vet att det är skottår i år och snart skottdagen??
    Min utmaning till dig är att fria till Jonas, jag VET att du tycker att det är HAN som ska fria, men vad har du att förlora?
    Du VILL ju verkligen gifta dig och få uppleva denna underbara dag, så varför inte ta tillfället..?

    Jag friade på skottdagen sist...

    Förresten, när, var och hur får man reda på svaren på alla frågor och hur du gör med utmaningarna (som du lovat att fullfölja, trots blod, svett å tårar..) ;-)
    Kram på dig goding!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!