torsdag 23 februari 2012

Hipp hurra 2 år idag♥

Har firat denna morgonen med skönsjungande sång, massor av paket och god tårta! Idag blir vår lilla lillebror hela 2 år! Vart tog tiden vägen?
Älskade lilla vännen, jag älskar dej så mycket! Du är och kommer alltid förbi min lilla bebis, varken du vill det eller inte;-)
Han delar oxå sin STORA dag med vår lillprinsessa som föddes imorse! Trots att jag är imot allt ståhej kring kungafamiljen så tycker jag trots allt att det är ganska kul att han få dela sin dag med henne!;-)
Grattis älskade unge på din 2- årsdag! 

10 kommentarer:

  1. grattis underbara lilla barn! :D

    SvaraRadera
  2. ja men gör det! man får ju själv så bra överblick av att föra matdagbok :D

    SvaraRadera
  3. Grattis till stora Fabian!

    Och ni kommer ju aldrig glömma vilket datum lillsessan är född!

    Hoppas födelsedagen blir toppen!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis på födelsedagen gullunge!!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Grattis på födelsedagen stora killen :)

    Men Guuud vad befriande att någon mer än jag är anti the circus a la Kungafamiljen! Råkade skriva på FB idag att det var skönt att kungaungen är ute, så att Sverige nu kanske kan koncentrera sig på andra saker ett tag. Verkade vara upprörande för vissa människor dock ;)

    Kramar!

    SvaraRadera
  6. Han delar med min stora son också som blir fyra i dag! Grattis till tvååringen! :)

    SvaraRadera
  7. Grattis till lille Fabian ! Hoppas nu får en jättehärlig dag !
    Kram Vanja

    SvaraRadera
  8. Stort GRATTIS till den lille gullungen :)

    SvaraRadera
  9. Vad roligt med en "stor" tvååring i familjen, grattis till honom.
    Vår lilla (13) delar också sin födelsedag med en kunglig.. till farfars stora glädje är hon född på konungens födelsedag... Hur mycket bryr jag mig ;-)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!