fredag 10 februari 2012

Lika som bär?!

Jag har haft en lugn och fin födelsedag! Fikat några gånger med nära och kära... Fixar det sista nu och så ska jag fara iväg på jobbet... 3 stycken 12 timmars pass väntar på mej denna helgen. Just nu känner jag att jag faktiskt hellre hade ätit en bit god mat med min familj, gossat ner mej i soffan med ett glas vin och bara varit... Men det är inte alltid som man önskar;-) Jobbet kallar och jag får dra mitt stå till stacken och tjäna pengar istället för att dricka vin;-)

En kompis la ut denna bilden på fejjan igår och jag kände att jag bara måste dela med mej! Lika som bär eller?! *fniss*
Ha en supertrevlig fredagskväll!!

8 kommentarer:

  1. Haha det är en grym look a like. :D
    Hoppas att du får en bra natt på jobbet!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Nämen, guud... Hahahaha!!
    Go arbetslust!
    (Det borde vara lag på att man ska få vara tillsammans med sin familj när man fyller år...)

    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Hahaha vilken cool bild! :-) Kram

    SvaraRadera
  4. Och jag glömde ju - GGGRATTTTTTTTTTIIIIIIIIISS!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    SvaraRadera
  5. Grattiskramar på din födelsedag.

    SvaraRadera
  6. Haha, den ligger på min fb nu..

    SvaraRadera
  7. Hoppas att det går bra på jobb.
    Glöm nu inte vantarna idag!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!