måndag 13 februari 2012

Klart linslusen gör allt för att synas!

Bombaderar med några bilder från tisdagens "fotojobb";-) Attans va kul det är att få leka fotomodell för en dag;-)! Och att attans va roligt det är att få säga fotojobb! *hi*hi* Kanske borde jag sadla om från maskinoperatör till modell? Nähä det går nog visst inte, jag är nog 20 år för gammal, 50 kilo för tung och en meter för kort. *He*he*
Visst kompletterar vi varandra bra jag och Rebecka? Trots att hon är yngre och snyggare!;-)
Tycker ni om kläderna som vi bär? Allt kommer från People!;-)
Kan meddela att det var ett svinkallt jobb att göra med 15 minus och kortkort, men sååååå roligt! Vem bryr sig om minusgrader liksom? Att jag sen fick ont i halsen efteråt, ja det är en annan femma;-) Klart linslusen gör allt för att synas;-)!

20 kommentarer:

  1. Gud vad snygga bilder!!!
    Ni är kanonfina :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Görfina bilder & snygga brudar!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kanonfina bilder på er båda...
    Klart du ska göra allt för att synas, du e jättefin!! ;-)
    Kramizz Sofia

    SvaraRadera
  4. Snygg du e då!!! Den rosa tröjan var ju hur fin som helst och färgen passa dig perfekt!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  5. Fiiiin! Du e en sån heting! :-)

    SvaraRadera
  6. Åh bilderna blev ju superbra! Och du är riktigt snygg! :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag tycker att Linslusen gjorde en kanonjobb och kläderna var kanonsnygga =)

    SvaraRadera
  8. Jättefina bilder och du bär upp kläderna så bra!

    SvaraRadera
  9. Damn girl!
    Vilka satans spiror du har!

    SvaraRadera
  10. Damn! Hot mama in da house! Jisses vad snygg du ar!

    Kram

    SvaraRadera
  11. Skitsnygg var du (ni)!!!! (Vad avis jag blir). Jag vill också på fotojobb! ;-)

    SvaraRadera
  12. Men hallå, värsta modellen:) så snygg!!!! Jättefina bilder:)

    SvaraRadera
  13. Jättefina bilder!

    SvaraRadera
  14. Shit vad snygg du blir på bild, en fotografs dröm!
    Snygga kläder också,
    Kram

    SvaraRadera
  15. Snygging! Den megafärgade och mönstrade klänningen har jag faktiskt köpt men aldrig använt och nu såg jag hur kort den verkligen var. Får se om jag vågar ha den nån gång...
    kram j.
    Sv: jag gör alla mina collage i Picasa, gratis och enkelt men inte superfantasifullt

    SvaraRadera
  16. uuuuunderbara bilder! så skoj! :D

    SvaraRadera
  17. Men vilket roligt jobb och vilka snygga brudar:)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!