måndag 20 februari 2012

Årets första vårtecken!

Idag har jag sett det absoluta första vårtecknet ute, grannen har hängt ut sin tvätt! Åhh va lovley trots att snön ligger runt om! Men vad gör väl lite snö när solen skiner;-)?!
Att nu är det inte många månader kvar till fågelkvitter, 20 grader varmt, sol, bad, bruna ben och ljusa kvällar! Fast jo jag gillar vintern oxå, alla årstider är charmiga på sina vis. De är nog därför som jag bor i Sverige;-) Men på någotvis är nog ändå våren den charmigaste årstiden av dem alla?!

By the way... Tuusen tack till era förslag hur jag skulle få upp låset på bilen. En påse med varmt vatten på låset och så KLICK, dörren gick upp;-)!!

2 kommentarer:

  1. Åh jag skulle behöva vår nu. Jag är så less på vintern.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt - lite takdropp, krokusar i rabatten och fågelkvitter på det och vårkänslorna är ett faktum :) KRAMAR

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!